duminică, 12 decembrie 2010

Voua ce lotiuni de corp va plac?

Buna fetelor!
Cred ca fiecare dintre noi are o anumita marca preferata cand e vorba de lotiuni de corp:)
Mie in special imi plac acele lotiuni care lasa pielea catifelata,patrund in profunzime si care lasa un miros placut:)
Am sa va arat cateva lotiuni care mie personal imi plac:)

Primul produs cu care incep este de fapt un unt de corp si anume Planet Spa de la Avon!Pe mine personal  ma incanta  acest produs:).Calmeaza pielea iritata sau aspra si se absoarbe rapid:)




Al doilea este o lotiune care se numeste Esemtan.Am primit-o cadou si e foarte buna:).Asigura hidratarea pielii,o penetreaza in profunzime si o face catifelata.Este buna pentru intreg corpul,in special pentru maini:).Daca aveti ocazia sa o vedeti si sa o puteti cumpara faceti-o ca merita:)






Ultimul produs care m-a incantat pe mine in ultimul timp este laptele  de corp este Today Tomorrow Always
care ma incanta cu mirosul lui!Acesta persista mai mult timp decat alte lotiuni:)

Voua ce lotiuni de corp va plac?:)

4 comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

Mie imi place lotiunea de corp roz de la Beckam :D

Anka spunea...

Mie imi place lotiunea de corp cu uleiuri din sambure de struguri si masline BIO Krauter.:)

Andreea spunea...

Mie imi plac cele de la Dove. :)xoxo

Anonim spunea...

pana acum nu acordam o importanta deosebita lotiunii de corp... de ceva timp am inlociut o cu un mix: ulei de struguri si de masline. face minuni!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...