duminică, 5 decembrie 2010

Avon solutions

Buna tuturor!
Astazi vreau sa va arat niste produse de la Avon Solutions si anume produsele pentru ten gras Pure PoreFection

Primul produs este o spuma de curatare care curata porii in profunzime tratand si prevenind acneea.
Al doilea  este o  lotiune tonica care restabileste echilibrul pielii si ii confera un aspect mat.
Ultimul este lotiune pentru fata care reechilibreaza tenul cu probleme si lupta cu imperfectiunile.
Eu am doar primele doua produse si sincer sunt destul de bune.Dupa curatarea cu spuma fata mea este mult mai "curata" fara prea multe puncte negre:).Iar lotiunea tonica este foarte buna!
Lotiunea pentru fata nu am folosit-o dar am auzit ca este buna!Eu nu ma iau dupa ce spune lumea trebuie sa o folosesc eu sa vad cu ochii mei efectele:)
Sunt produse bune ,in opinia mea si accesibile ca pret:)
Daca le-ati folosit vreau sa mai aflu opinii sa vad daca are efecte bune la toata lumea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...