luni, 6 decembrie 2010

Demachinate naturale:)

Poate ca ati incercat multe demachinate din comert care nu erau asa cum va asteptati.De la unele va usturau ochii,de la altele apareau cosuri,unele uscau tenul...
M-am documentat si am aflat cateva retete de demachiante care se pot prepeara in casa din ingrediente naturale:)
1.Un demachiant natural pe care l-am folosit si eu la recomandarea cumnatei mele este uleiul de masline virgin!Poate fi utilizat ca atare, pe post de demachiant, curatind si hranind pielea in acelasi timp. Umeziti-va pielea cu apa si curatati-va fata si gatul cu ulei de masline folosind un disc demachiat. Este indicat sa lasati uleiul sa actioneze 10 minute, ca o masca, apoi sa-l clatiti abundent doar cu apa. Veti observa ca nu mai este nevoie sa aplicati o crema de fata. Uleiul de masline aplicat pe pielea umeda are si un efect de hidratare.Deci pe bune este un demachinat excelent;)
2.Un alt demachiant eficient este laptele. Se poate aplica pe fata si gat, combinat cu 1 lingurita de sare. Se lasa 2 - 3 minute, apoi se reaplica. Se maseaza miscari circulare, apoi se clateste. Sarea actioneaza ca exfoliant, iar laptele hraneste pielea.
3.Inca o reteta pe care am gasit-o pe internet:Intr-o cana de apa care fierbe se adauga 2 linguri de frunze uscate si maruntite de menta si se lasa 7 - 10 minute. Dupa ce se raceste se strecoara, in lichid adaugandu-se 1 lingura de extract de castravete sau castravete maruntit, 2 linguri de bicarbonat de sodiu, 2 linguri de ulei de migdale si 2 linguri de praf de migdale (in cazul in care doriti sa si exfoliati pielea) . Se amesteca si se aplica pe corp sau fata ca un sapun lichid, apoi se clateste cu apa calda. Alternati cu un dus rece. Puteti pastra amestecul la rece, timp de 2 zile.
4.Am mai gasit un demachiant natural pe baza de castravete.dati pe razatoare manual sau folosind un robot de bucatarie circa 80 g de castravete verde, dupa care amestecati cu 15g de lapte integral, daca se poate de la tara, ar fi perfect.Il puneti la fiert 4-5 minute iar dupa ce s-a racit il filtrati si il puneti la rece intr-un recipient.Termen de valabilitate: 8 zile.Se tine la loc uscat si racoros
Eu am folosit primele 2 demachiante si sincer is multumita!Imi place mai mult uleiul de masline decat laptele...parerea mea
Astept si parerile voastre!

4 comentarii:

Antonia Ioana spunea...

Super postare!!! Bine de stiut . Multumim

Irynuk spunea...

E o placere pentru mine sa va informez cu ce aflu si eu;)

Delia spunea...

De vreo jumatate de an am inceput sa folosesc uleiul de masline pe post de demachiant si sunt incantata.

http://color-mybeauty.blogspot.com

Simmy spunea...

folosesc si eu, e foarte bun, si pe intreg corpul e bun, aveam probleme cu pielea uscata mai ales pe picioare, dat fiind faptul ca am avut niste dereglari hormonale, iar orice crema din comert era proasta pentru pielea mea, indiferent cat de scumpa si "organica" sau "naturala" era. adevarul e ca si la plafar se afla produse nu foarte cuminti. am verificat ingredientele si lasa de dorit, dar revenind la subiect, cu ulei de masline am o piele fina cum nu am avut-o de multa vreme. e exceptional in adevaratul sens al cuvantului, doar ca pe ten in zona barbiei si sub nas au aparut niste cornite care au trebuit stoarse , asa a evita incarcarea porilor se poate folosi in combinatie cu alte produse naturale precum o masaca cu ulei de masline si ceai verde si asa mai departe. e minunat uleiul de masline

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...