duminică, 19 decembrie 2010

Sprancenele

Stiu ca unele fete au probleme cu sprancenele,cu forma lor...ori sunt prea subtiri,ori sunt prea scurte...si pentru a acoperi aceste imperfectiuni le mascam cu fard sau creion:)
Si eu am avut aceste probleme cu forma sprancenelor...inca o mai am...eu in momentul de fata mi le-am lasat sa creasca si vreau sa ma duc la un salon sa ma pensez...
Pentru a creste este bine sa le dati cu ulei de ricin;)...la fel  puteti proceda si la gene:)
Mai jos aveti o imagine cu tipurile de fete si forma sprancenelor care v-ar avantaja:

Sfatul meu este sa nu pensati mai mult decat trebuie....
eu inainte le aveam frumoase....dar m-am pensat..si m-am gandit eu sa le dau o forma:))))...si le-am dat-o de tot:)))..acum tre sa stau sa creasca....ca le-am subtiat prea tare!
Aveti grija de sprancenele voastre..ca sunt foarte imortante pentru a va scoate in evidenta frumusetea ochilor si a fetei:)
Sa aveti o seara frumoasa!

3 comentarii:

Andreea spunea...

Mi-e frica sa ma duc la salon! cine stie peste cine dau :)) mi le fac singura :) xoxo

Little Princess spunea...

Eu stiu sa ma pensez...dar tot nu e ca la salon:)
@Andreea, daca persoana de la salon nu iti inspira incredere, poti oricand sa renunti:)

Si nu va pensati mai mult decat trebuie! Eu aveam acum 2 ani niste sprancene...superbe..groase, lungi, expresive :) si m-am apucat intr-o zi si le-am facut ca doua linii..:(
Mi-a luat un an jumate sa le fac putin mai normale:|

Anonim spunea...

eu acum am niste sprancene arcuite , subtiri .. dar de ceva timp nu imi mai plac asa ca mi le conturez cu creionul iese super :x numai ca la sscoala nu mi le fac asa , pt ca nah e scoala.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...