miercuri, 22 decembrie 2010

Review la produsele primite de la Camelia:)

Zilele trecute am castigat un concurs pe blogul Cameliei:)
Mi-a zis ca asteapta un review la produse:)
Acestea sunt produsele ce le-am primit:)
Sa incepem cu inceputul;))
Portfardul Bourjois este super:)..Mic,dar incapator:)
Gloss-ul  MAC are un miros foarte placut...asta a fost primul lucru care m-a atras la el:)Eu nu sunt fana gloss,ruj etc...dar acesta..ramane mult pe buze. si are o culoare frumoasa..nu stridenta:)
Fardul Clarins - 28 Urban Grey....este o culoare pe care eu o caut de ceva timp:)este un gri inchis...care arata foarte bine pe pleoape:)
  Mostra pigment MAC - Frozen White...l-am incercat putin pe mana..este o culoare placuta..acum de sarbatori imi voi face un machiaj cu produsele primite si voi face poza sa va arat:)
Mostra pudra de fixare Lily Lolo - Flawless Silk fixeaza machiajul si da un aspect placut fetei:)
Baza machiaj MAC Paints - Pixel...Am folosito aseara ca eram curioasa..si da!Da un aspect luminos fetei:)...mi-am facut asa un machiaj scurt si am observat ca mi se lumineaza fata...era altfel:)...si imi place:)

Bourjois Yes to Volume No to Clumps Mascara - Black...
 Prima data cand m-am uitat la el m-a speriat periuta..si primul lucru care mi-a venit in cap a fost sa zic ca nu o sa pot sa il aplic..eu fiind invata cu periute circulare:)
Dar aseara..am zis sa il incerc....si surprise!...Am putut sa il aplic si chiar mi-o dat volum genelor..ceea ce la inceput nu credeam(shhht)
Astea sunt produsele:)
Eu sunt multumita de toate si in curand imi voi face un machiaj cu produsele acestea si il voi posta!
O seara placuta:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...