joi, 16 decembrie 2010

Leapsa: cand eram mica

buna fetelor!
Eu abia acum am ajuns acasa ca am fost la taiat porcu:D
Am vazut ca Andreea s-a gandit si la mine si mi-a trimis leapsa:">...iti multumesc mult:*


1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
 Cand eram mica vroiam sa ma fac medic veterinar(imi plac mult animalele)...adica spuneam ca vreau sa am grija de animale si sa le fac bine:P


2.Care erau desenele animate preferate?
  Desenele animate imi plac si acum:P(la 20 de ani:P)
Cand eram mica imi placeau cele de la Looney Tunes (cu Donald Duck,cu Bugs Bunny:D) Popey Marinaru si Tom si Jerry:X


3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Cea mai frumosa zi de nastere..cred ca aveam vreo 11 ani..cand am primit primul meu PC:X....era model mai vechi..dar nu conta..aveam PC:))




4.Ce jocuri preferate aveati?
 Cand eram mica jucam ascunsa mult,castel,leapsa...urmarire:X


5 .Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Sa merg cu bicicleta:))...nici la 20 de ani nu stiu sa merg:))...shame to me


6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Prima pasiune a fost handbal-ul..eram in generala.Mi-a placut foarte mult:X Acum is pasionata un pic de make-up,un pic de nail art..un pic din toate ce tine de frumusete si ingrijire corporala:)


7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Primul grup a fost Aqua  cu Barbie girl:))
Apoi Genius,N&D si L.A mi-a placut:))


8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Cel mai frumos obiect a fost un fular pufos....tin si acuma minte...avem vreo 9 ani si mi-o adus Mos Nicolae un set cu fular si caciulita alba pufoasa:X..cum mi-am dorit eu atunci:">


Dau mai departe leapsa urmatoarelor persoane:
Antonia 
Kory 
Andreea 
Anka 


Sa aveti o seara placuta! 




 



7 comentarii:

Anka spunea...

Multumesc frumos!!pupici!

Andreea spunea...

Eu m-am chinuit un pic pana am invatat sa merg pe bicicleta. Tin minte ca aveam o problema cu intoarecerile...cadeam:D. :)) xoxo

Irynuk spunea...

da da eu nu stiu sa merg deloc:))

Andreea spunea...

Eu stiu, dar nu am mai mers de foarte mult timp. :))

Irynuk spunea...

Macar stii;))

Unknown spunea...

nici eu nu am habar de mersul cu bicicleta:)) dar ma multumesc cu mersul pe role:D

Ioana Liliana spunea...

Frumoase raspunsuri :)


Fashezine
p.s. don't forget to enter the Christmas Giveaway

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...