vineri, 31 decembrie 2010

La multi ani!

Buna tuturor!
Imi cer scuze pentru absenta mea mea dar am trecut printr-o perioada neplacuta aceste zile si nu am avut timp  nici macar de mine:)
Aveam in gand sa fac o postare in care sa va spun despre un produs anume..dar sincer nu-mi sta capul:)

Asa ca vreau sa va fac si eu cateva urari pentru noul an:)

Descopera, invata cu adevarat sa crezi in frumos, traieste sentimentul de impreuna, alaturi de cei dragi!
Iti doresc ca in anul 2011 sa ai parte de 12 luni de sanatate, 52 de saptamani fericite, 365 de zile cu bogatie, 8760 ore de intelepciune, 525600 minute de distractie si in final 31536000 de secunde petrecute alaturi de persoana pe care o iubesti!
La Multi Ani tuturor!
 

Si acum uratura:)...ca la noi la moldoveni:P

4 comentarii:

A.M. spunea...

frumoasa uratura :D
la multi ani si un an plin de bucurii!

Andreea spunea...

La multi ani! Un An Nou fericit si plin de bucurii! :*:*:*

Roxy spunea...

Irina, multumesc pentru vizita si urari. Iti doresc si eu un an plin de bucurii, sa fii sanatoasa si sa ai parte de multa dragoste.

Si eu, tot moldoveanca ;) Am cunoscut candva 2 surori din Falticeni.... Roxana si.... uite ca am uitat cel de-al doilea nume. Nu am fost niciodata acolo, dar am inteles ca e un orasel tare frumos.

Irynuk spunea...

Din falticeni sunt si eu:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...