duminică, 26 decembrie 2010

Primul meu machiaj postat:">

Zilele trecute  v-am aratat produsele care le-am primit de la Camelia:)
Si am spus ca voi face un machiaj folosind acele produse:)
Pai azi o fost o ocazie mai speciala si m-am machiat folosind doar o parte din produse...si..uitati ce a iesit:)

Am facut poza doar la ochi...ala e baza:))


Am sa spun si ce produse la folosit doar la machiajul pentru ochi:)
Baza pentru machiaj Mac
Fard de pleoape Clarins-Urban Grey
Fard de pleoape mov-no name
Eu nu folosesc tus...folosesc creion dermatograf-no name:)
Si masacara Bourjois:)


Sper sa va placa:)

5 comentarii:

Laura spunea...

Buna.E foarte dragut machiajul si ti se potriveste cu culoarea ochilor. Good job!

kory_nails spunea...

foarte dragutz..mie imi place cum vine movul la ochi mai ales la ochii caprui:">

Andreea spunea...

Ce bine iti sta! movul ala e tare simpatic! :) xoxo

Andra T. spunea...

sweeeeeet:x a iesit foarte frumos, iti pune in evidenta ochii movul acela.

PS: primul machiaj postat, dar nu ultimul, asa-i?

Irynuk spunea...

Nu!Datorita comentariilor voastre prind curaj:D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...