marți, 21 decembrie 2010

Sampoane

Buna tuturor:)
Astazi vreau sa vorbim un pic despre sampoane si despre par .Fiecare dintre noi are un anumit tip de par si il ingrijeste ca atare.Fie ca este par gras,par uscat,par fin,par normal:) Pentru fiecare tip de par se folosesc produse care sunt destinate fiecaruia.
Dar astazi vreau sa vorbim despre sampoanele incercate:)

O mare problema pentru mine...un timp am folosit Wash&Go...imi facea parul matasos,nu aveam matreata...numai ca aveam volum prea mult...parul meu fiind ondulat..cu samponul se umfla mai tare..si nu imi prea placea.
Am folosit de la Pantene Pro-V si am fost multumita:)
Dar incepuse sa imi cada parul,si sa se rupa firul de par si am zis sa imi iau un sampon si un balsam pentru regenerare.Zis si facut:)
Mi-am luat samponul si balsamul de la L'oreal Elseve Anti rupere si dupa cateva spalari mi se facuse coaja in cap:-s....aveam o matreata....si de atunci nu mai folosesc nici un produse de la Elseve.Probabil parului meu nu ii prieteste:)






Acum mi-a adus cineva de la Dermo Med si este bun...adica mie imi prieste..imi lasa parul matasos,imi cade mai putin si nu fac matreata:).Contine panthenol si proteine din matase:)Este potrivit pentru parul sensibil sau vopsit:)










Voi ati avut sau aveti probleme cu sampoanele?
Ce sampoane folositi?
Sa aveti o zi placuta:)

3 comentarii:

Andreea spunea...

Da buna tema ai ales, daca ar fi sa discut despre sampoane mi-ar lua ore intregi ,am avut probleme cu parul si inca ma confrunt cu asa ceva.Am folosit NIvea,Elseve,Syoss,Garnier,Shauma,etc sincer nici nu le mai criu ca sunt foarte multe.Acum am unul de la Avon pentru par rebel imi place cum mi-l face dar de spalat pe cap tot la 2 zile tre sa ma spal :((

Diana spunea...

Evident ca am vut probleme cu sampoanele sau mai bine zis cu parul si am inceract cam tot ...de la cele din supermarket la cele profesionale wella si L'oreal insa nimic nu ma multumit mai mult decat sampoanle John Frieda gama pentru par blond si serul pentru vrafuri ...pe acestea le folosesc de aproape 2 ani de zile si nu le-as schimba cu nimic ...
din cand in cand imi fac o masca cu ulei extravirgin de masline care face minumi pentru parul uscat !!!

Anonim spunea...

Nu sunteti tentate sa incercati un sapun solid, 100% natural, homemade? :D Eu mi-am luat de la Jovis si este minunat! Foarte greu ma acomodez cu un sampon... am un par extrem de sensibil, firav si dificil. Cred ca am testat tot ce exista pe piata, dar, dupa cateva spalari, parul meu face nazuri. Dar acesta solid, cu extracte naturale, imi e pe plac :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...