duminică, 26 decembrie 2010

TAG: Merry Christmas!

Am primit un tag de la Andreea careia ii multumesc mult ca s-a gandit la mine:)

1.Care este filmul vostru preferat de Craciun?
Hmmm....mie imi plac toate filmele de Craciun ...dar sa le vad impreuna cu cei dragi mie:)

2.Care este culoarea voastra preferata pentru Craciun?
 Auriu:X

3. De Craciun iti place sa lenevesti toata ziua in pijamale, sau sa te imbraci festiv si sa iesi in oras?
Both of them:D
Imi place sa ma imbrac  frumos  si sa ies in oras,dar imi place sa stau si in pijamale sa ma uit la filme.

4. Daca anul asta ar trebui sa ii cumperi unei singure persoane cadou de Craciun, cui i-ai cumpara?
Nu pot alege o singura persoana...ma gandesc la toate persoanele care imi sunt dragi mie:) si le fac cadou...oricat de mic ar fi dar le fac;))

5. Va place sa deschideti cadourile in seara de ajun sau a doua  zi dimineata?
Le deschid cand le primesc...sunt foarte curioasa de felul meu;))  

6. Ati construit vreodata o casuta din turta dulce? 
Nu dar as vrea sa incerc:-?

7. Ce iti place sa faci in vacanta de iarna?
Sa ma plimb cand ninge:X....sa ma dau cu sania:))...sa merg cu colinda,cu uratul:)


8. Care sunt dorintele tale de Craciun?
Sa fim buni,sanatosi si sa avem putere de munca:)...ca restu le putem face noi;)

9. Care este mirosul care iti place cel mai mult de Craciun?
De brad si de portocala;))

10. Care este mancarea ta favorita de Craciun?  
Pfff...tot e bun:))

Dau mai departe acest tag tuturor care vor sa il faca:)
Sarbatori fericite in continuare!
       
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...