miercuri, 15 decembrie 2010

Sanatatea unghiilor!

Toata lumea isi doreste unghii mari,manichiura frumoasa.Este foarte normal pentru ca unghiile sunt cartea de vizita a unei femei!Dar pentru a le avea mari trebuie sa avem grija de ele!Inainte de a ne face manichiura trebuie facut un spa la unghii pentru a le hidrata,pentru a le aplica diferite tratamente,pentru a le masa!
Iata cateva sfaturi pentru a avea niste unghii sanatoase!

Trebuie hidratate!Seara inainte de culcare aplicati pe maini,insistand la unghii o crema grasa!
Masajul este esential pentru sanatatea unghiilor!Folosind uleiuri din plante (eu folosesc ulei de ricin sau de migdale) masati unghiile si asteptati sa intre tot uleiul in unghii!
Este bine daca nu va taiati cuticulele,dar odata  ce ati inceput sa le taiati  mai greu le puteti lasa asa si doar sa le impingeti!(va spun pe propria piele ca eu imi tai cuticulele de vreo 5-6 ani si acum mi-e greu sa le las asa,sa le dau cu ulei si sa le imping).Dar cel mai bine asa e sa le impingeti!
Pilirea unghiilor este si ea foarte importanta!Trebuie facuta intr-un singur sens pentru a preveni exfolierea unghiilor!
Unghiile trebuie lasate sa "respire"...nu trebuie date tot timpul cu lac..trebuie lasate macar o zi,doua fara nimic pe ele,doar cu un tratament!
Tratamentele sunt si ele foarte importante!  
Folositi frecvent un intaritor de unghii, un produs cu efecte asemanatoare lacului transparent de unghii, dar care are un continut scazut de substante nocive pentru unghii.
Inainte de a aplica lacul de unghii folositi o baza!E foarte important!
Deci in concluzie nu numai oja trebuie sa fie frumoasa si colorata,ci si unghiile de sub acele culori...
Aveti grija de unghiile voastre!

3 comentarii:

Andreea spunea...

Ce blog frumos am descoperit ! Felicitari! Foarte util postul tau! si eu imi tai cuticulele cu instrument din acela special. Intai le imping cu un betigas si apoi ce mai ramane le tai. :D xoxo

Irynuk spunea...

multumesc pentru aprecieri:*
cum faci tu asa fac si eu cu cuticulele:)

Andreea spunea...

Buna! ai o leapsa la mine pe blog! xoxo

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...