duminică, 6 martie 2011

What I'm using right now&fard Estee Lauder

Buna  fetelor!!
imi cer scuze pentru absenta:S
Am primit un tag de la Andreea's Land si Andreea (beauty lettrs) carora le multumesc din suflet:*.Daca m-a mai taguit careva va rog sa imi spuneti:)
Trebuie sa spun ce produse folosesc, incepand de la sampon si pana la parfum.
let's begin:D


Sampon-Gliss deep repair


Balsam -Gliss deep repair


Masca de par -Kallos 


Produse de styling-ceara lichida Avon


Gel de dus-De la Dove cu castravete, de la Avon-Senses Lagoon 


Lotiune de corp-unt de corp Fenel cu orhidee salbatica,unt de corp Planet Spa 


Crema de maini -Avon care care cu glicerina


Anti - Perspirant-Lady Speed Stick,Rexona 


Fake-tan -nu folosesc


Makeup Remover-  Lapte demachiant Avon si ulei de masline


Cleanser-folosesc o gama de la Avon Solutions


Crema de fata-Avon Care


Exfoliant-Folosesc masti facute in casa cu ingrediente naturale:)

Primer -deocamdata nu mai am .doresc sa mi-l cumpar cel de la Elf


Fond de Ten- Avon cu efect calmant nuanta cream si Gosh

Concealer-Mint concealer anticearcane "seventeen cosmetics" 


Pudra-Ruby Rose nr .5


Blush-no name

Bronzer-no name

Highlighter-deocamdata nu am:)


Eyebase-Mac

Eyeshadow-truse no name,Fard mono Glamour,Clarinis, trusaWet&Wild, de la Avon, Estee Lauder...


Eyeliner-no name

Ondulator-nu folosesc


Mascara-Bourjois,Super full mascara Avon,Super Shock


Lipstick-nu folosesc inca...:D


Gloss-Mac,Glamour,no name,Avon


Oja/Lac de unghii-Leydi,Golden Rose


Parfum-Hannah Monatana,Little Black Dress-avon


Dau mai departe acest tag:
kory_nails
Laura
Karmen B
Gya
Madlen
Stefi
Densia
Honney Bunny
Si tuturor celor care nu l-au facut!!!


 




Si acum vreau sa va prezint un fard Estee Lauder-Smokey Pink




 Culorile sunt dragutze,destul de pigmentate si se aplica foarte bine pe pleoapa.
  Pretul nu il stiu ca am primit-o cadou acum ceva timp:)
  Dar e foarte buna si poti realiza machiaje frumoase cu ea:)






Sa aveti o zi buna!!!









 

2 comentarii:

Madlen spunea...

ms de tag.esti o scumpa ca intotdeauna:*

Denisa spunea...

mersi de tag :* il fac acuma, ca nu am ce face :))

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...