marți, 8 martie 2011

8 martie make up

Buna fetelor!!!

Vreau sa incep prin a va face o urare pentru ca azi este ziua mea,a voastra a tuturor femeilor!!!!

Primavara... anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de
8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*. 

Sa fiti fericite,iubite si sa aveti parte numai de bucurii!!!!


Acum sa va prezint un machiaj care l-am realizat special pentru ziua de azi:">...astazi este 8 martie si am de gand sa ma rasfatz::D







Later edit:
Am folosit urmatoarele nuante:roz,albastru,mov si alb











Si  un desert :)
Pentru ca e post am pregatit o negresa de post:)
Aveti nevoie de:
750 ml apa minerala
3 cani zahar
300 ml ulei
2 prafuri de copt
cacao
faina cat sa se omogenizeze si sa iasa compozitia densa ca la chec
Dupa preferinte poti adauga:nuca,alune sau gem:)..eu am ales sa fac cu gem
Mai puteti pune zahar vanilat,esenta de rom.

pentru glazura:
5 linguri apa,
7 linguri zahar ,
3 linguri cacao,
1 lingura margarina
pentru ornament nuca de cocos




Si acum sa ii prezint pe cei trei muschetari:)))

I-am pozat ca sa va arat si voua cine ma trezeste pe mine dimineatza:)))

Cel albastru si cel alb sunt masculi,iar cea galbena e femela:)




24 comentarii:

simi_for spunea...

Machiajul este fenomenal...mai ales ca ai folosit nuantele mele preferate. De ce nu ne spui ce nuante folosesti exact? :( La multi ani! Sa fii iubita...Kisses

Adina spunea...

La multi ani! Iar look-ul e super :D pup

Irynuk spunea...

@Simi:am sa fac un later edit si am sa pun poze cu nuantele:)

fashion doctor spunea...

mersi puisor.la multi ani si tie,sa ai o zi minunata!te pup

Dee spunea...

La multi ani! Sa ai o zi minunata! Sa-ti traiasca muschetarii! Sunt tare dulci

Stefi spunea...

La multi ani si tie!! Iti sta bine cu culorile astea.. dar.. o poza cu toata fata de ce nu pui? :( te rooooog :* pupici

Irynuk spunea...

Multumesc fetelor!!!
Stefi:la urmatorul make voi pune si poze full face.promit:D
La multi ani si voua!!

A.M. spunea...

la multi ani! iti doresc sa ai parte de o zi frumoasa!
machiajul e tare frumos, iar micutii sunt tare scumpi. nu se cearta cei 2 masculi fiind in aceeasi colivie?

Irynuk spunea...

@AM:nu se cearta..ii am mai de mititei..pentru ca i-am luat ca si pereche(mascul si femela)..mai tarziu ne-am dat seama ca de fapt sunt 2 masculi:D

From Mona with Gloss spunea...

Superb machiajul de azi! La multi ani si pupici! :*

Tulpina-Rosie spunea...

La multi ani si tie Irinuk!
Felicitari pentru blog si machiaje. Si pentru muschetari. Am si eu unul care ma trezeste de dimineata. Cu trei nu stiu cum rezisti :))

Denisa spunea...

La multi ani! Imi place machijul mulllt:*

kory_nails spunea...

la multi ani !!!tot ce iti doresti!!

Alina Barbu spunea...

La multi ani! E foarte tare machiajul.Colorful-asa cum imi place mie !
Negresa este prajitura mamei.:)) De fapt,prajitura casei noastre!

Lucia Popa spunea...

waw..ce super postare ! :X

La multi ani draga mea si tie ..sa fi fericita si iubita iti doresc !

Machiajul e ffffffff dragut !!!

yummy yummyy..negresa ! :X ..mami imi pregateste scovergi
Papagalutii sunt tare frumosi,am avut si eu dar acum m-am lasat pagubasa :)), aveam de ales ori Micky ( my cat ) ori ei ! :))

Andreea spunea...

La multi ani Irynuk! Iti doresc o zi fantastica si o primavara pe masura asteptarilor tale.
Machiajul arata super!
Pupici!

Unknown spunea...

la multi ani, Irynuk! Imi place mult, mult de tot machiajul. Si galagiosii aia mici si colorati, sa-i pap pe toti, dragalasii de ei! Am si eu una mica, afurisita si colorata. Pupici, o primavara frumoasa!

Anonim spunea...

La multi ani! Iti doresc sa ti se indeplineasca toate dorintele!:*
PS: machiajul este foarte frumos. Felicitari!

Irynuk spunea...

Multumesc fetelor!!!:*

Chocolate spunea...

La multi ani!
Multumesc pentru felicitare. :*

Camy spunea...

e superb machiajul, sunt superbi si cantaretii :)

Anonim spunea...

La multi ani si sa ai o primavara ca mai frumoasa cu mult soare si cat mai multe bucurii!scuze ca vine atat de tarziu urarea mea dar asta este prima data cand iti vizitez blogul.Vreau sa iti multumesc pentru faptul ca ma urmaresti,momentan sunt la faza in care ma bucur cand vad ca mai am un urmaritor la fel cum se bucura un copil cand ii dai o prajitura:))


Am aruncat un ochi pe cateva dintre machiajele tale si esti foarte talentata.Nu le-am vazut pe toate insa sunt sigura ca dupa ce le voi vedea imi voi schimba parerea in mai bine si nicidecum in rau:)Te-am pupat:-*>:D< O noapte buna iti doresc

DeliasBeautyBlog spunea...

Si mie imi plac negresele :)
Iti doresc o primavara superba!
Pupici :)

Jules spunea...

ce cantatori frumosi ai, sa iti traiasca, am avut si eu un domnisor foarte haios iubaret si canta toata ziua, a trait 7 ani.:) sa iti traiasca, eu am acum un canar si m-a inebunit cu trilurile lui mai ales ca acum a dat putin caldura si soarele si nu-i mai tace ciocu :) noroc ca m-am obisnuit si nu ma mai deranjeaza. Sa iti traiasca.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...