miercuri, 30 martie 2011

Tag in imagini:)

Buna fetelor!:*
Ieri am primit tagul in imagini pe care multe dintre voi l-ati facut si am zis sa il fac si eu ca dupa aia uit de el:D
Am primit acest tag de la Gya,Laura,Karmen B si dalyda(imi cer scuze ca nu am metionat-o de la inceput:D)
si ulterior l-am primit de la yellow jade si de la miss Z carora le multumesc mult de tot:*>:D<.
Daca nu am mentionat pe cineva trageti-ma de maneca:D
Si acum sa incepem:

1.Ce te face sa-ti lingi degetele? 

 2.Ce-ti incanta ochii?




3.Ce-ti place sa atingi?










4.Ce mirosuri te incanta?




Dau mai departe acest tag:

Alice
Denisa
Madlen
Iguanitza
Bondarica
Adyna
Kory_nails
Mada
Andayn


Sa aveti o zi superba>:D<:*

6 comentarii:

beauty-s spunea...

si pe mine ma incanta mirosul de coco chanel paris :X e parfumul meu preferat

dalyda spunea...

ai primit si de la mine tag'ul:D

Georgiana spunea...

Si eu te-am taguit dar ai apucat sa-l faci putin mai devreme :) Pup

Denisa spunea...

mersii :*:* si eu ador mirosul de portocale.

Miss Z spunea...

ai un tag de la mine:*

Andreea spunea...

Inghetata aia arata delicios! :X

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...