marți, 29 martie 2011

contest entry!Flower inspiration make up!

Buna dragele mele!!
Mai devreme am ajuns si eu acasa si am zis sa intru si eu putin pe blog sa vad ce ati mai postat:D
Am vazut ca Adyna a desemant castigatoarele concursului pe care l-a organizat!
Felicitari castigatoarelor!!!Ati facut niste machiaje superbe!:*

Am participat si eu cu un machiaj:D
Si am zis sa il ca sa il vedeti si voi:)
Hope you enjoy it!:*











 Si aceasta este poza de inspiratie:)

Sa aveti o zi superba>:D<

22 comentarii:

dalyda spunea...

foarte frumos make-upul:D
ai un tag (leapsa)la mine:*

Gabriela spunea...

Foarte dragut machiajul, i like it :)

Irynuk spunea...

@dalyda:Ma bucur ca iti place:D
multumesc de tag:D

Irynuk spunea...

@gabrielle:multumesc!
Ma bucur ca iti place:*

kory_nails spunea...

superb..bv..machiajul asta il vad la o rochitza de vara:D rrrrrr

Lucia Popa spunea...

super dragut !
imi place :*


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

http://charmy-bunny.blogspot.com/

Stefi spunea...

foarte dragutz ti-a iesit :*

From Mona with Gloss spunea...

Foarte dragut machiajul. Te astept sa participi cu un machiaj si la concursul meu:
http://frommonawithgloss.blogspot.com/2011/03/concurs-intampina-primavara-in-culori.html

Concursul este organizat tot cu E-cosmetic.

Pupici! :*

Irynuk spunea...

@kory_nails:ma bucur ca iti place!:*

Irynuk spunea...

@honey:multumesc:*

Irynuk spunea...

@Fly:mersi mult:*

Irynuk spunea...

@stefi:mersi:*

Miuri spunea...

ce dragut :)

Comyna spunea...

f frumos, chiar seamna cu poza de insipatie, bv!

Unknown spunea...

mie imi place foarte mult machiajul. ai o leapsa pe pagina mea, te pup!

Unknown spunea...

waaw ce frumos e...potrivit pt o zi de vara

Irynuk spunea...

@miuri:multumesc:D

Irynuk spunea...

@comyna:sunt foarte bucuroasa ca iti place atat tie cat si celoralte fete:)

Irynuk spunea...

@Karmen:Ma bucur mult ca iti place!
Tagul l-am facut :D

Irynuk spunea...

@Pinky:ma faci sa ma rusinez:">...

Bella spunea...

Primavaratic si de efect :D

Gone2RehabBRB spunea...

How gorgeous. I love tulips!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...