luni, 14 martie 2011

premii:)

Buna seara fetelor!!!
Astazi mi-au venit coletele cu premiile pe care le-am castigat saptamana trecuta:)

Am catigat giveawayul organizat de Choco care mi-a daruit o bratzara si o pereche de cercei superbi:X
Multumesc Choco:*

Si am mai primit o geanta care am castigat-o pe blogul Gabrielle Colourful Beauty!Multumesc mult!!!


Si daca va mai aduceti aminte intr-una din postari ziceam ca imi doresc un set de pensule mai bun si trusa 120 de culori:D
Pai sora mea mi-a indeplinit dorintele:X
Mi-a trimis un set de 24 de pensule de make up:X
Il ador:D..Imi place la nebunie:D


Mi-a mai trimis o trusa cu 88 de culori:D.

Veti observa ca doua culori sunt sarite...cum au fost transportate:D..

Si o 8 farduri :D




Imi place tot ce mi-a trimis:D..A fost un cadou de 8 martie:D
Ii multumesc foarte mult:D:*

Sa aveti o seara placuta:*

16 comentarii:

kory_nails spunea...

ia ia ce de cadouri..asa da cadouri..hihi ..sa le folosesti cu placere..poop

Andreea spunea...

super cadouri , ce surioara darnica ai :X,sa le folosesti cu cea mai mare placere !

Andreea Elena spunea...

wow :X foarte frumoase cadourile. si eu imi doresc o trusa cu 88 de culori :x cu toate culorile. sa le folosesti cu placere:*

Madlen spunea...

imi imprumuti pe sora ta?:X...a mea imi ia haine..ei nu i plac fardurile:-j nu mi intelege obsesia:((

Mad@ spunea...

Foarte faine ;) să le stăpânești cu placere :D

A.M. spunea...

felicitari! sa le porti/folosesti cu placere!

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

foarte frumoase cadourile, la cat mai multe :D :*

Andreea spunea...

Ce de goodies!
Sa le folosesti cu placere!
Pupici :*

Anonim spunea...

Buna:-*Wow...pensule:))De cand tot vreau sa imi iausi eu un set mai mare de pensule si tot dau banii pe altceva.Ajung eu si la asta:))Sa stapanesti sanatoasa tot ce ai primit si abia astept sa vad ce look-uri vei face acum ca ai si paleta de 88.

Intre timp ai un tag pe blogul meu ca cel despre blogging l-ai facut deja.Pupici:-*

Alexandra spunea...

Ce de bunatati! Sa le folosesti sanatoasa! Pup!

Anonim spunea...

Frumoase cadouri! Sa le folosesti cu placere!:*

Alina Barbu spunea...

ce norocoasa esti !!

Stefi spunea...

:O:O maaaama:O cate is! si ce supeeerbe :X

Andayn spunea...

ooo misto cadouri, norocoas-o :)) sa le folosesti sanatoasa si sa ne mai incinti cu machiaje..acum ca ti-ai imbogatit arsenalul ;)

Chocolate spunea...

De la postarea in care apar pozele cu papagalii nu mi-a mai aparut nici o postare de a ta. Ciudat ...

Te pup! Sa folosesti cu placere bratara si cerceii!

Camy spunea...

ce de cadouri frumoase ai primit! sa le folosesti cu placere :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...