miercuri, 23 martie 2011

Tag:)

Buna fetelor!
Am primit si eu acest tag!
Multumesc tuturor celor care m-au taguit!


1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Prima data il bat:))...si dupa vorbim,discutam si vedem ce puteam sa mai facem:)

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela? 
Dupa ce termin scoala sa imi gasesc un job in strainatate:)


3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Pe oamenii rai:).

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
Mi-as ajuta familia sa isi plateasca datoriile,as dona o parte din bani si mi-as cumpara tot ce imi doresc.


5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Nu.Intervin multe care te fac sa te indepartezi,cunosti alta persoana care te intelege mai bine ca celalalt prieten si crezi e mult mai bun ca el.
Cunosti pe parcursul vietii oameni care ii consideri prieteni adevarati cand ei de fapt nu sunt asa:(

 6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
NU!

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Cat este nevoie!
Pentru o iubire advararata ca cea pe care o traiesc eu acum si 50 de ani astept!


8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Depinde.
Poate  imi deschid o firma ceva si muncesc la firma mea. 


9.Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
 Nu am o vedeta care sa imi placa foarte mult...


10. Ce suge viaţa din tine?
Optimismul...il pierd pe zi ce trece:(


11. Cum te vezi peste zece ani?
In strainatate cu iubitul meu,cu job stabil si cu 2 copii un baiat si o fata:)

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Apa!!!!mi-e foarte frica sa ma ma bag in apa mare...

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Sunt fete frumoase si de treaba!!

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Casatorit,dar sarac!

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
Il sun pe iubitul meu:D

16. Ai da totul într-o relaţie?
Dau totul!

17. Cariera ta este vitală pentru tine?
Importanta,nu vitala:)
 

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
As ierta,dar probabil  nu as uita:(

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Intr-o relatie

20.Trimite leapsa la 6 persoane:
All about make up (stefi)
KarmenB
Denisa
Gya
Kory_nails
AM
Iguanitza
Bondarica
Andreea's Land
Andreea (beauty letters)      

2 comentarii:

Denisa spunea...

mersi mult mult de tag, dar l'am facut acum cateva zile:*

Andreea spunea...

Multumesc pentru tag! :) :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...