luni, 28 martie 2011

Random...

Buna seara tuturor!!!
Ce mai faceti voi?:D
Eu tot am incercat sa imi schimb template-ul la blog dar nu mi-a placut nici unul:))..asa ca am ramas tot cu asta:D
Probabil m-am obisnuit cu el:)):D
Sambata mi-am luat ulei de ricin.Il folosesc pentru sprancene si gene:D
Vreau sa am genele mai mari,iar sprancenele sa mai creasca sa le  dau o forma la salon.:D..vreau sa fie un pic mai groase:D.
In rest nu am facut mare lucru:D..Am fost la scoala si acasa si in oras:D:))

Sper ca sunteti toate bine!!!
Sa aveti un inceput de saptamana cat mai bun!!!!
:*>:d<

3 comentarii:

Madlen spunea...

asa si eu la scoala si cu cosmeticele,respectiv blogul:D:)).ma tenteaza si pe mine uleiul de ricin,dar stiu ca daca mi l iau nu o sa-l folosesc decat de2,3X.Asa sunt eu.

Unknown spunea...

ai grija cu template-ul asta, ca si eu m-am tot jucat si am avut probleme cu postarile. pup, saptamana faina!

Mad@ spunea...

Ce coincidenta :)) si eu aseara tot asta incercam: sa-mi schimb template-ul, dar nu am gasit nici unul :( ori nu imi placea, ori nu se potrivea blogului meu. O sa mai incerc in alta zi, poate am mai multa rabdare :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...