joi, 10 martie 2011

:)

Buna tuturor!!!:*
Pentru azi nu v-am pregatit nici un machiaj.Nu am avut starea necesara...dar sper ca maine sa va prezint unul:)
 Astazi mai mult am lenevit,spre rusinea mea:">...dar de maine revin cu fortze proaspete:D
Astazi doresc sa va arat ce mi-am achizitionat:D
Pentru shopping nu mi-e niciodata lene:))
Mi-am luat o trusa no name cu 4 culori,care spre uimirea mea e foarte pigmentata:D.La 4 lei cat am dat pe ea:)).Am sa o incerc maine cand fac machiajul si va voi arata.Acum va arat doar cum se vede pe degete,fara primer:D



Si mi-am mai luat un eyeliner cu glitter de la Farmasi:D.E o culoare foarte frumoasa,care imi place,numarul 409.E foarte cremos si si se vede super glitterul:D.AM dat 4,5 lei pe el.

Sa aveti o seara buna si maine o zi cat mai buna!!!
:*>:D<

11 comentarii:

Joice spunea...

M-am hotarat: vreau creion cu sclipic!

Unknown spunea...

iuii, ce superba e trusa! si creionul e super super. si eu voiam sa imi iau unul la fel, doar ca verde. sa le folosesti sanatoasa, trebuie si un machiaj cu ocazia asta, nu? pupici:)

Miss Z spunea...

Mi-am luat si eu vreo 5 truse din astea in vara....diferite combinatii...mate si sidefate..si pot sa zic ca sunt multumita de ele.
Anyway,S-o folosesti cu placere !

Madlen spunea...

si eu am asa pe nuante de maro..si e super:X...ce culori frumoase are...

Denisa spunea...

sa le folosesti sanatoaasa:* si sa ne arati machiajele cu ele :)

Alina Barbu spunea...

de 20 d minute ma tot uit in lista de bloguri si vad poza cu trusa.Arata asa bine incat nu am putut sa nu dau click sa vad despre ce e vorba..
Arata foarte tare albastrul acela:X
Chiar vreau sa vad machiaj in care sa folosesti aceste nuante.
Te pup !

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

par pigmentate si creionul e wow! sa te bucuri de ele si sa nu ne lasi sa asteptam prea mult pentru un review ;)) :*

DeliasBeautyBlog spunea...

wooooow
ce pigmentate sunt culorile!

Anonim spunea...

Superbe culori! Cum se numeste trusa?

Irynuk spunea...

@clarra:magic visage se numeste:)

Camy spunea...

sunt super culorile!
sa le folosesti cu placere!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...