miercuri, 16 martie 2011

Random

Buna seara fetelor:*
Stiu ca am lipsit putin dar nu am avut timp...cu scoala,oboseala..nu am avut timp de nici un machiaj ..nici macar sa incerc pensoanele si trusa cea noua:X
Dar poate maine "chiulesc" de la scoala si poate am timp si pentru mine:D
 Imi place foarte mult ca s-a incalzit afara:X.....pacat pe la noi azi a plouat un pic si spre searaa fost ceata!Dar se simte miros de primavara:D


Spre final vreau sa va multumesc tuturor celor care ma urmariti si imi cititi blogul!!!
Datorita voua evoluez in ceea ce fac!!!
Multumesc mult tuturor!!!!!
:*>:D<











Si acum va las sa ascultati o melodie care imi place foarte mult!

4 comentarii:

yoana spunea...

bine ai revenit..asteptam noi idei de machiaj..pupici

Anonim spunea...

Eh,m-am dat batuta pana la urma.M-am uitat de cateba ori sceptica la monitor apoi la mouse si am zis hai sa il schimb ca poate imi fac nervi degeaba.Am mai patit uneori dar se remedia cu un refresh.Acum nu asa ca am zis hai sa schimb template-ul.N-am mers nici asa dar pana la urma nu m-am mai chinuit.As vrea sa ma uit dupa template acum dar ma uit mai intai la Secret diary of a call girl si daca nu ma loveste somnul ca nu stiu ce e cu mine,poate ma uit si dupa un design nou.As bea un 3 in 1 dar asta ma adoarme si mai tare:))


Pupici:-*

Unknown spunea...

pupici, sa te bucuri te cadourile primite!

Chocolate spunea...

Ai o leapsa de scris
http://chocos-pretty-things.blogspot.com/2011/03/leapsa-despre-blog.html
Te pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...