sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Uleiul de masline EXTRAVIRGIN!

Buna fetelor!
Astazi vreau sa va spun despre beneficiile uleiului de masline!
In primul rand e foarte bun de folosit in alimentatia noastra,dar pentru ca este scump nu toata lumea isi permite!
Se poate folosit si ca masca pentru par de care v-am vorbit aici.Reda parului sanatatea si stralucirea de care are nevoie!
Se mai poate folosi si ca demachiant natural!V-am vorbit si de acesta aici!Este foarte bun!Ramane o piele catifelata si hidratata!
Uleiul de masline curata si inmoaie pielea, o hidrateaza si o regenereaza.Puteti face un tratament de 2-3 saptamani in fiecare seara!Veti observa diferentele!
Pentru cele care nu pot folosi manusi in timp ce fac curat sau spala vase si folosesc produse nocive pentru unghii si maini este bine sa aplice ulei de masline pe dupa ce si-au terminat treaba pentru a hidrata unghiile si pielea!
Atunci cand toata lumea merge la mare sau in diferite locuri pentru a se bronza doreste un borz cat mai frumos!Uleiul de masline te poate ajuta si in acest caz !Nu te protejeaza de razele soarelui, dar poti obtine un bronz execelent si de durata daca intinzi un strat subtire de ulei de masline pe piele. Grabeste procesul de bronzare si ofera un aspect auriu, foarte estetic.
Pentru cosuri si acnee este foarte bun acest ulei.Atât dimineaţa, cât şi seara, după ce te speli pe faţă, o maseszi cu ulei de masline, reducând astfel urmele lăsate de coşuri, dându-i un aspect de tinereţe şi prospeţime.
Pentru cresterea sprancenelor se mai poate folosi uleiul de masline.Seara inainte de culcare aplicati ulei de masline pe spranacene,nu foarte mult,masati-le si lasati pana dimineata( se poate folosi si ulei de ricin in loc) 


Sper ca v-am fost de folos! 
Voi mai stiti si alte intrebuintari?

8 comentarii:

Andreea spunea...

Eu il folosesc pentru unghii si par! Chiar imi place efectul.Pentru ten in schimb nu l-as folosi decat combinat cu ceva,imi e foarte teama....sa nu fie mult prea gras pentru tenul meu.

kory_nails spunea...

andreea crede-ma ca e f bun pt tenul gras..ia si incearca sa te demakiezi o data cu el..eu il folosesc pe post de crema in comninatie cu vitamina E.E recomandat sa te demachiezi si dimineata cu el..eu chiar il recomand:d acum ma demachiez cu el ..pe langa faptul ca ia tot machiajul nu ma ustura ochii :D

A.M. spunea...

si eu tot pentru par il folosesc, doar ca il ultima vreme n-am mai avut rabdare cu mastile pentru par :(

fashion doctor spunea...

nu mai cumpar deloc ulei de floarea soarelui de ani buni,numai de masline.numai in mancare am folosit.

iguanitza spunea...

Interesant articol...cred că ar trebui să îl pun în practică și eu. L-am folosit de câteva ori pentru demachierea ochiilor...

Irynuk spunea...

E foarte bun la demachiere!
Incercati-l!

Elena Bby spunea...

Eu pt par il folosesc , dau dupa spalare un pic pe varfuri doar si las sa actioneze 5 min , iar pe urma aplic si balsam , si il mai folosesc vara la plaja .

Cristina spunea...

Buna Irina,

In 2011 vrem sa promovam persoane din blogosfera care au un cuvant de spus in ceea ce priveste folosirea produselor de beauty.
Te contactam pentru a-ti propune sa ne acorzi un interviu. Asteptam o adresa de mail unde sa iti trimitem interviul.

Multumim, Echipa DivaHair.ro

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...