miercuri, 5 ianuarie 2011

Balsamul de buze:)

Buna tuturor!
Astazi vreau sa va vorbesc putin despre balsamul de buze:)
Eu ruj nu folosesc pentru ca nu ma caracterizeaza,gloss mai rar...cel mai la indemana e balsamul de buze:)
Sa va povestesc cate ceva despre ce marci de produse am folosit eu:)
Incepem cu inceputul:))
Mai stiti acel strugurel/balsam in cutiute rotunde?avea o culoare rosie:X...cand eram mai mica era preferatul meu:X...imi placea ca era usor de dat pe buze si iti facea buzele moi si prevenea craparea lor:)
Am mai folosit un balsam de buze Propoline with Cocoa Butter &Olive Oil:)..e foarte bun pentru buzele crapate:)!are un miros placut si pe buze este incolor:)
Il recomand ca este bun!

Am folosit si multe de la Avon:)
Dintre toate cel mai mult mi-a placut cu tenta de zmeura:X.Contine vitamina E si previne uscarea buzelor!







Cel pe care eu il ador si il port tot timpul la mine este cel de la Nivea!

Lip Nivea Velvet Rose!Nu stiu de ce imi place asa mult,dar imi place:X
Lasa muzele moi,le protejeaza si da o nunta rozalie care se observa foarte putin:X
It's my favorite !








Un minus de la mine il au cele de la Garnier...mie pur si simplu nu imi plac,nu imi priesc...nu imi place cum arata pe buze dupa ce il aplic...poate altora le place dar mie nu!
Eu raman la Nivea:X

Este foarte bine ca in aceasta perioada sa folosim balsamul de buze pentru a preveni craparea buzelor si pentru a le hidrata!

Voi ce balsam folositi?

Sa aveti o zi placuta!

11 comentarii:

Machiaj Ochi spunea...

Si mie imi place mult balsamul de buze de la Nivea

♥♥♥ Pupici ♥♥♥

Andreea spunea...

Dintre toate le aleg pe cele de la NIVEA :x:x:x le am pe toate :D
De la Garnier am doua , sunt o colectionara de balsam de buze , pentru ca daca apuca cineva sa mi le foloseasca odata ,eu numai pot sa le folosesc dupa.

ladybug spunea...

il am si eu pe cel de la nivea si e bunut~ hidrateaza bine!

Andreea spunea...

La mine niciun balsam de buze nu are efect iarna. :)) Asa ca pe langa balsam folosesc miere sau mai nou, crema de galbenele. xoxo

Amalia spunea...

Cel mai bun pentru mine e balsamul de buze de la Neutrogena:)

Irynuk spunea...

ma bucur ca ma urmariti si va spuneti parerea!
Mai astept comentarii din partea voastra!
va multumesc!

ladybug spunea...

te-au adaugat de ieri in blogroll;;)
pupici

Madlen spunea...

si eu am folosit de la nivea si mi-a placut.momeentan nu am nici unul cu care sa ma dau frecvent.am incercat insa sa folosesc cutiuta cu minuni de la oriflame si mi-a placut cum mi-a inmoiat buzele,care erau destul de crapate.Dar nivea e in continuare the best.
aaa..si este la avon unul,in cutiuta rotunda si miroase a pepene galben.e divin.dar nu-mi place sa-l iau cu degetu.te pup.bye

ladybug spunea...

te urmaresc si te-am adaugat in blogroll:P
pupici

Anonim spunea...

Cel de la Avon de care ziceai... e cel din imagine? Pt ca cel din imagine nu are nici o legatura cu zmeura... e trandafir (il am si eu).... daca este altul, poate imi spui si mie din ce gama face parte... chiar m-ar interesa:d.... iar cele mai faine balsamuri de buze, in opinia mea, din cate am incercat, sunt cele de la Yves Rocher, Oriflame(nu am retinut din ce gama e), Garnier repair si cel de la Nivea de cirese, fara luciu (cel cu luciu se topeste repede la caldura si nah...) :D.... app. foarte interesant blogul, bafta in continuare:D

Irynuk spunea...

Anonim, nu e de trandafir:) e de zmeura
uite un link sa te convingi,e de unde am luat poza:) http://www.comandaproduseavon.com/produse-machiaj-avon-rujuri-avon-luciuri-si-balsam-c-3_4

Imi pare bine ca iti place blogul meu:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...