marți, 18 ianuarie 2011

tags:)

Buna tuturor!
Am intrat acum spre seara pe mail si pe blog si am vazut ca am primit niste taguri!
 Multumesc A.M.,Andreea,Iela ca v-ati gandit la mine:*
Si acum sa incepem:D

The first one:)


1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta?
Ooo ce intrebare...cred ca lui Caragiale:P

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina asta?
Pentru ca se bazeaza mult pe ironie:)Si scoate in evideta lucrurile mai putin bune:) si as vrea sa le citeasca si altii ca sa nu faca si ei ce am facut eu:P

3.Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o <> a umanităţii?
Cred ca poezii...dar nu stiu acum un autor anume:)
4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Cu o cana de ceai cald,intr-un fotoliu si sa fie liniste:X 

5. Dacă aţi avea puterea de a <<şterge>> un personaj de roman care ar fi acesta? 
Nici unul pentru ca fiecare are farmecul sau

6. Care sunt motivele pentru care aţi şterge acest personaj?
-

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?  
Nu mult:p

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi? 
Caragiale, desigur!

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? 
"mi-a placut Bubico" asta i-as zice:P ca sa fie madru de el:))

10.Descrieţi biblioteca visurilor voastre. 
Sa fie mare!Sa gasesti toate cartile posibile si sa aiba ceai cald
:D 


Second one:P
Un  ceva: un golf ce care as vrea sa mi-l cumpere ai mei:X
O melodie: here i am ,bryan adams  
Un film pe care vreau să îl văd:twilight 4:D
Mă uit la:the vampires diaries si cam atat acum..nu am timp:-s
Vreau să mă uit la:familia mea:P
O formaţie:una singura:-??...sunt mai multe
 Un citat:un proverb:cine s-aseamana,s-aduna:P
Îmi doresc:sanatate la toata lumea:)
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori:Nu stiu:))
Dacă ai putea  schimba culoarea cerului:  nu l-as schimba!imi place mult asa cum este el:)
Ai dori:sa imi ajut mai mult familia:)
 Sau să:ma intretin singura:)   

Dau mai departe acest  tag urmatoarelor persoane:
Colour make up 

Si tuturor celor care vor sa il faca:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...