duminică, 2 ianuarie 2011

Ce cred eu:)

In primul rand la multi ani tuturor!
Astazi vreau sa va vorbesc despre 2 produse pe care le-am incercat in perioada sarbatorilor:)

Sa incepem cu o pudra de fata de la Ruby Rose
Eu am ales numarul 5 la nunata:)
Prima data am aplicat-o cu buretele ce care aceasta il are...nu mi-am placut rezultatul final:(...aveai impresaia ca esti data doar pe anumite portiuni de fata...
Apoi am incercat sa o aplic cu pensula si rezultatul este altul...unul foarte bun!Fata are un aspect mat si cred ca dureaza in jur de 4-5 ore foarte bine:)
Pretul este unul mic...parca in jur de 7-8 lei !Eu am si farduri pentru ochi Ruby Rose si sunt multumita de ele:)

Acum sa vorbim despre un sapun natural cu fructe pe care l-am primit de la cumnata mea de Craciun:">...Cand l-am vazut mi-a placut cum arata...eram foarte bucuroasa ca l-am primit...si avea un miros foarte placut...la inceput nu vroiam sa il folosesc....am zis ca il tin ca decor:)))..mi-era mila sa il folosesc...ca sa nu se termine:)))...si zilele trecute am zis ca nu se mai poate...trebuie sa il folosesc sa vad si rezultatele...si pot sa zic ca ce e natural e natural;))..mirosul ramane si iti face pielea catifelata si o hraneste:)
E foarte bun!Am sa imi mai cumpar:)

Sa aveti o seara placuta!

3 comentarii:

Andreea spunea...

Am avut si eu farduri Ruby Rose si sunt intr-adevar bune. Singurul lucru care nu-mi place e ca sunt toate sidefate. xoxo

Andreea spunea...

Si mie imi place pudra de la Ruby Rose, dar cel mai mult imi plac sapunurile astea:X:X:X
Imi place foarte mult cum ti-ai schimbat blogul :)

Irynuk spunea...

multumesc mult:*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...