luni, 10 ianuarie 2011

Masca de fata !

Buna tuturor!
Astazi vreau sa va vorbesc despre o masca de fata exfolianta:)
Eu ma plang de punctele negre si poate multe dintre voi o fac si cautam remedii pentru acestea:)
Mai demult am aflat de o masca cu lapte si gelatina,am facut-o o singura data si am dat-o uitarii...
In seara asta mi-am adus aminte de ea si am facut-o:)
De aceea vreau sa va spun si voua reteta !
Aveti nevoie de

  • gelatina din aia la plic mic (pentru a stii de care de click aici )
  • lapte
  • 2 vase de metal;unul  mare si unul mai mic:)
In vasul mare se pune apa la incalzit ;in cel mic se pune o lingura gelatina si o lingura lapte.vasul mic se aseaza deasupra vasului mare(ca la baia de abur).Se amesteca pana se omogenizeaza compozitia:)
Se lasa un pic la racit ca sa se poata aplica pe fata (sa nu friga):)
Se lasa pana se intareste pe fata,apoi se desprinde usor:)

Este foarte buna ca exfoliant si "smulge" tot ce e rau:)
Curata fata in profunzime si lasa un ten curat:)


Am gasit si ceva pe youtube,dar aici fata incalzeste gelatina cu laptele  la cuptorul cu micounde:)Va las pe voi sa vizionati si sa vedeti rezultatele:)

Pareri?A incercat-o cineva?

10 comentarii:

Anka spunea...

Am facut si eu "masca" asta insa doar in zona nasului .Inlocuieste cu succes plasturele pentru puncte negre.
Pupici!

Irynuk spunea...

merge facuta in orice zona a fetei unde sunt puncte negre:)

Madlen spunea...

pare interesanta.poate o sa incerc.multumim:)

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

eu pana acuma nu stiam de acest truc, dar sigur il voi incerca :D

Unknown spunea...

wow..ia ca o sa o incerc chiar maine..am maree nevoie:D..cel putin asa nu mai imi omor pielea scotand punctele cu ungia:D

Anonim spunea...

Am facut si eu acesta masca. O lingura de gelatina si o lingura de lapte este prea mult. Ramane produs care se iroseste. Eu recomand o lingurita din fiecare. Am incalzit amestecul la microunde, 10 secunde, e mai rapid decat deasupra vasului cu apa fierbinte. Am folosit masca pe nas si barbie. Eu am ten uscat, si nu am decat foarte putine puncte negre, dar am simtit ca curata bine. Iar fete cu pori dilatati si puncte negre au spus ca masca scoate tot, chiar poti sa vezi ce ramane pe masca pe care o cojesti de pe fata.

Irynuk spunea...

ma bucur ca v-am fost de folos!

A.M. spunea...

trebuie s-o incerc! chiar sunt curioasa de rezultat, mai ales ca punctele negre sunt la ele acasa si nu vor sa plece sub nici o forma :(

Camy spunea...

pare foarte interesanta! cu siguranta o incerc curand, mai ales ca tocmai am cumparat gelatina ca sa fac o prajitura :))

Trabook spunea...

Si eu am incercat varianta asta. Tot la Michelle am vazut. Aveti grija cat de mult o lasati dupa ce se usuca pentru ca e ca o fasie de ceara. Mie mi-a luat si fire de par :)) Si chiar curata. Acum, nu ia tot ce e de luat, dar oricum.. Decat sa dai 9 lei pe 3 pore-strips, mai bine aplici varianta asta. Si da, e mult o lingura de gelatina si o lingura de lapte. Din compozitia asta am folosit si eu si inca 2 prietene si a mai si ramas o gramada.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...