joi, 6 ianuarie 2011

Primul tutorial de make up:">

Tin sa precizez de la bun inceput ca eu machiez doar pentru mine si doar pentru ca imi place sa fac lucrul asta:)
Vreau sa va arat ceea ce am facut astazi:)
Pentru inceput imi cer scuze pentru ca nu m-am pensat:)Shame to me.Nu arata groaznic,dar tot se vede:-s

Incep prin a va arata o poza cu o parte din produsele principale pe care le-am folosit:)
Fond de ten Avon
pudra Ruby Rose
Rimel Avon Super Full
Trusa farduri tot de la Avon
Am mai folosit baza pentru machiaj Mac,dar nu am mai pozat-o.E cea care am primit-o de la Camelia
Si fard pentru conturarea sprancenelor no name:)



Incepem:

1.Am aplicat fondul de ten si baza de machiaj:)
















2.Am aplicat fardul pentru sprancene.Eu nu accentuez tare culoarea pentru ca nu imi place sa se vada ca sunt conturate:)
Si am aplicat culoarea nr.1 din trusa de farduri:)











3.Am aplicat culoarea nr.2 din trusa si am amestecat-o putin cu prima:)












4.Am aplicat si culoarea numarul 3 si in partea de sus am aplicat culoarea numarul 4:)
5.Am aplicat si rimelul si machiajul este gata!

















Si acum poze cu look-ul final:)











Sper ca va placa ceea ce am facut!
O seara placuta!


15 comentarii:

Unknown spunea...

arata foarte bine si ma bucur sa vad ca ai folosit produse ieftine si accesibile tuturor:)

Madlen spunea...

foarte dragut:).eu sunt repr.Avon,asa ca mi-a placut ca ai folosit produse avon:P

ladybug spunea...

finut si dragut machiajul. imi place:)

Antonia Ioana spunea...

Tare dragut! Bravo , tine-o tot asa kiss :*

Machiaj Ochi spunea...

Arata foarte bine machiajul tau. Felicitari !!!

♥♥♥ Pupici ♥♥♥

Irynuk spunea...

multumesc mult fetelor!:*

Andreea spunea...

Foarte frumos machiajul !!! Poop

R.ChamberofBeauty spunea...

Wowww awesome tute!!! Thanks for sharing:))
Hey nice blog...check out mine!!
I'm following you dear!

R.ChamberofBeauty spunea...

Thanks for your lovely comment!! Please follow my new website because I'm shifting:))
http://www.chamberofbeauty.com

Anonim spunea...

imi place cum ti-a iesit!!!kisss*

iguanitza spunea...

well done :)

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

imi place foarte mult cu ti-a iesit si ai un plus ca ai folosit produse accesibile :*

Anonim spunea...

e defapt shame on me ... :)

Irynuk spunea...

@anonim:o intrebare am: esti asa perfecta?...sunt o incepatoare,nu am produse de calitate..nu inteleg..daca nu iti place de ce mai intri pe blogul meu?nu ai alta treaba mai buna de facut?...in caz ca nu ai observa am o evolutie in ceea ce fac...in fine de sa imi bat capul cu niste personae care se ascund sub pseudonimul "anonim"...apropo frumos nume:))

Unknown spunea...

nu cred ca ar trebui sa iti bati capul cu asemenea persoane, intotdeauna va fi cineva cineva care sa strice moralul so,go ahead!

Finally, e super dragut makeup'ul:x mm,un pic de blend intre culori si highlight,e cam abrupta trecerea..(e doar un sfat, nu ma consider profi, si mie mi se intampla si imi place sa primesc sfaturi, e bine ca ai cine sa iti urmareasca blogul..)

pupici:*:*:*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...