joi, 25 noiembrie 2010

Uleiul de masline pentru par!

Eu am avut o perioada in care imi cadea parul exagerat,era aspru si se incalcea foarte des.Am folosit masti dar nu ma  multumeau.Pana intr-o zi cand cumnata mea mi-a zis de masca cu ulei de masline!Am incercat-o si spre uimirea mea chiar a avut rezultate!A doua zi parul meu era mai moale,mai matasos,usor de pieptanat si nu imi mai cadea  asa tare!In prezent eu folosesc masca o data la 2 saptamani si sunt multumita!



Iata cum trebuie sa procedati:

Pentru a va fi mai usor puteti pune ulei de masline EXTRAVIRGIN intr-un recipient cu pulverizator!
Pulvetizati pe par,pe sclap,masati usor scalpul si lasati sa actioneze cam 30-60 de minute!
Dupa cele 30-60 de minute samponati bine parul,clatiti bine si lasati-l sa sa usuce!
Veti observa rezultatele imediat dupa uscare!veti fi surprinse ca si dupa 2-3 zile parul arata bine!
Va sfatuiesc sa o folositi ca nu veti regreta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...