sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Stylish Blogger Award

Am primit si eu premiul Stylish Blogger Award:D
Multumesc Madlen pentru ca te-ai gandit la mine!
Acum trebuie sa spun 7 lucuri despre mine:-?

1.sunt o fire sociabila
2.imi place tot ceea ce tine de make up si nail art:)
3.sunt o fire ambitioasa;;)
4.Ador negrul:X
5.Mi-as dori sa am o trusa de make up cu 120 de culori:X si un set de pensule profesionale:X
6.Imi place sa ma machiez in fiecare zi aproape:D
7. sunt o blogarita inraita:D

Acum trebuie sa nominalizez 15 bloguri carora le dau acest premiu!
Acum  majoritatea au primit acest premiu asa ca il dau tuturor celor din blogroll-ul meu!

Sa aveti o zi placuta!

1 comentarii:

R.ChamberofBeauty spunea...

Congrats honey!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...