joi, 27 ianuarie 2011

vreau sa va arat ce am primit:">

Buna fetelor!!!
zilele trecute am fost una din castigatoarele giveaway-ului realizat de Alice!
Am fost foarte placut surprinsa cand am vazut coletul si am vazut ca am primit asa multe:">...nu ma asteptam!


As vorbi despre fiecare in parte,dar nu le-am folosit inca:D
..dar pot spune ca pudra este mare:)) si are un miros foarte placut,trusa are niste culori foarte frumoase,oja imi place mult....imi plac toate:D


Multumesc Alice !!!!

P.S. cat de curand Alice va avea un nou giveaway!!!!

O seara placuta tuturor!!!

4 comentarii:

A.M. spunea...

felicitari! sa le folosesti cu placere!

Camy spunea...

felicitari!
sa le folosesti cu placere!

kory_nails spunea...

woaw cate ai primit ..super

Unknown spunea...

woww cate sunt:X sa le folosesti cu placere!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...