vineri, 21 ianuarie 2011

Cum "gestionezi" problema porilor deschisi?

Buna fetelor!
Astazi navigand pe net si cautand un remediu pentu porii deschisi (pentru ca eu chiar am o problema in sensul asta si nu gaseam un remediu) am gasit un articol care poate va intereseaza si pe voi!

"Foarte multe femei se confrunta cu acest neajuns, pe care se straduiesc sa-l camufleze cu ajutorul bazei de machiaj. Dincolo de faptul ca de multe ori fondul de ten are efectul exact opus, solutia aceasta nu rezolva cauza, ci numai efectul, cateodata. Iar daca, spre exemplu, ai tenul deshidratat, aspectul fetei va fi si mai inestetic. Intrebarea se impune de la sine: cum ai putea solutiona aceasta problema, o data pentru totdeauna?

Unul dintre cele mai simple si, in acelasi timp, eficiente remedii la care poti apela se refera la folosirea unui exfoliant bland, pe baza de ulei din germeni de grau. Acesta va inlatura toate celulele moarte de la suprafata si va curata porii in profunzime.

Ai grija, insa - nu folosi acest produs mai frecvent de o data pe saptamana, intrucat ar putea avea un efect nedorit, stimuland glandele sebacee.

De asemenea, poti folosi o gama de produse de ingrijire pe baza de retinol (vitamina A), care contribuie in mod semnificativ la curatirea porilor si implicit, la combaterea nesuferitelor puncte negre.

Si cateva trucuri de machiaj...

In mod eronat, majoritatea femeilor considera ca porii pot fi mascati cu ajutorul bazei de machiaj, insa adesea aceasta nu face decat sa scoata in evidenta porii, si bineinteles, sa-si "aduca aportul" la obturarea lor. Fata trebuie sa fie cat mai curata, epiderma sa respire cat mai liber, pentru ca problema sa se remedieze cu adevarat pe termen lung.

Asadar, in loc de baza de machiaj, poti folosi pudra pulbere, pe zonele respective. O cantitate mica va fi suficienta, conferind tenului un aspect unitar si mat.

In aceeasi nota, poti folosi un gel sau o crema special concepute pentru porii largiti. Produsele de acest gen, care contin si antioxidanti, se aplica direct pe portiunea respectiva. Lasa-le sa actioneze cateva minute si apoi aplica pudra. Efectul va fi subtil si va ameliora neajunsul de ordin estetic."

Am sa caut si eu un exfloiant pe baza de ulei de germeni de grau...sa vad daca gasesc ceva..si sa fac un tratament:)..poate o sa scap de problema asta;))


Poate va e de folos si voua acest articol!

P.S. sus in stanga blogului aveti un banner catre un concurs de nail art pentru fetele din Romania:)
fetele doritoare sa dea click pe banner!

5 comentarii:

Precious Deedee spunea...

well eu nu stiu cum de spui ca baza de machiaj nu mascheaza porii ci mai mult ii evidentiaza! zau asta...ce baza de machiaj ai folosit? ca poate nu ai folosit una buna, poate nu ai folosit-o corect, poate ai folosit prea multa...zic si eu..

kory_nails spunea...

ms irynuk de banner :)

Irynuk spunea...

@precious Dedee...articolul nu e scris de mine am precizat si mai sus si e si pus in ghilimele
..dar sa stii sunt cazuri cand o baza pentru machiaj nu face altceva decat sa aprofundeze problema pe care o ai!Depinde cat de grava e problema fiecaruia si cat de sensibila le e piela;)

Irynuk spunea...

@kory_nails: npc:)

Precious Deedee spunea...

aaa...mea culpa atunci, credeam ca e scris de tine...eu orice baza de machiaj folosita fie ea ieftina sau scumpa a fost ok in sesnul ca imi facea tenul so flawless...asta ma refer la aspectul tenului...ca nu faceau ele ce mai trebuia sa faca: gen matifiere de lunga durata, asta e partea a doua...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...