sâmbătă, 30 aprilie 2011

make up:chocolate









HAVE A NICE DAY>:d<

14 comentarii:

dalyda spunea...

i like it!:> cu denumirea asta mi-ai facut pofta de ciocolata:P

Irynuk spunea...

@dalyda:multumesc:D..ciocolata aveam in gand cand am facut machiajul:*

Anonim spunea...

E foarte frumos machiajul!
Ai un nou follower si te astept si pe blogul meu
http://e-cosmetic.blogspot.com/.
O zi frumoasa in continuare!

Irynuk spunea...

@e-cosmetic:ma bucur ca iti place machiajul si ma bucur ca ai devenit unul din cititorii mei:):*

Miha spunea...

mi-ai facut pofta de ciocolata aerata, chiar daca machiajul tau seamana mai mult cu una amaruie :D. dragut :*

Irynuk spunea...

@miha:vad ca tuturor le-am facut pofta de ciocolata:*

Unknown spunea...

imi place machiajul, dar ne-ar prinde bine sa stim si ce produse folosesti. pup!

Miss Z spunea...

Ce-mi plac look-urile naturale !:X Frumos !
Da, chiar vreau si eu ciocolata :))
pup

Irynuk spunea...

@karmen:ma bucur ca iti place...tot am zis ca pun si ce produse folosesc si uit sa fac asta:))..in machiajul asta am folosit trusa de 88 de culori sidefate:D

Irynuk spunea...

@miss z:si mie imi plac...:D..vad ca toata lumea vrea ciocolata:D

Alina Barbu spunea...

te prinde f bine lookul acesta.Te puuup >:D<

latinonails spunea...

Oh my god! Ai niste ochi atat de frumosi si expresivi! ... si make-up-ul e pe masura :)

Gya spunea...

Foarte dragut acest look

cristina petre spunea...

foarte dragut!
stylingphotodiary

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...