joi, 21 aprilie 2011

Iepurasul de la Miss Z&tags

Buna seara fetelor!:*
Zilele trecute am fost fericita castigatoare a giveawayului organizat de Miss Z!
Iata ce am primit:D





Pentru ca particip la campania de testare Gerovital monstrele le-am dat cumnatei mele:)

Dupa cum se vede in poza pe langa monstre am mai primit
  •  o oja flormar
  • un luciu Astor
  • si un fond de ten Farmasi





Multumesc mult Miss Z!


Am primit taguri de la foarte multe blogarite.Va multumesc tuturor!
Astazi am sa fac doua:)

The first one:D

3 culori preferate:
negru,albastru,rosu

 3 melodii preferate

3 piese vestimentare preferate
jeans,tricouri,hanorac

3 materii preferate
engleza,anatomia,genetica:D

3 bauturi preferate
apa plata,coca cola (la doza),apa tonica

3 mancaruri preferate
snitel de pui,cartofi prajiti,salata

3 deserturi preferate
inghetata,tort,ciocolata

3 calitati
ambitioasa,optimista,sincera

3 defecte
credula,impulsiva,prea posesiva uneori

3 persoane la care tii cel mai mult
nu pot sa enumar doar 3:)
 
3 persoane pe care le urasti
nu urasc pe nimeni

3 obiecte la care nu ai putea renunta   
telefon,calculator,o crema da fata

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
Tara Sfanta,India,Egipt

3 lucruri pe care nu ai avut curajul sa le faci
Sa invat sa inot,sa invat sa merg pe bicicleta,sa spun nu unor lucruri

3 lucruri pe care le regreti ca le-ai facut
-secret

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
-nu stiu care ar fi:-?

Chestionarul lui Proust  
1. Principala mea trăsătură - optimismul
2.
Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - Am intalnit-o ..fidelitatea si sinceritatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - Sinceritatea,feminitatea,

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - sinceritatea

5. Principalul meu defect - Credula

6. Îndeletnicirea mea preferată - machiajul

7. Fericirea pe care mi-o visez -
eu visez multe:))
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - ce intebare trista...

9. Locul unde aş vrea să trăiesc - oriunde e iubitul meu:X

10. Culoarea mea preferată - negru

11. Floarea care-mi place - crin

12. Pasărea mea preferată -

13. Prozatorii mei preferaţi -

14. Poeţii mei preferaţi -

15. Eroii mei preferaţi din literatură - Harp Alb:))

16. Eroinele mele preferate din literatură -
chiar nu stiu:))
17. Compozitorii mei preferaţi -

18. Pictorii mei preferaţi -
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - parintii mei

20. Ce urăsc cel mai mult - falsitatea, minciuna,

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere -
sinceritatea
22. Cum aş vrea să mor - nu as vrea.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - cele facute neintentionat.

24. Deviza mea - Think and do it!


 


  Have a great night!:*       

2 comentarii:

Miss Z spunea...

Sa le folosesti cu placere:*

Bella spunea...

Si eu cred ca o sa invat a inot intr-o viata viitoare. Pur si simplu mi-e frica de apa mare:)) Eu la varsta mea umblu cu colacul de burta cot la cot cu aia mici:))

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...