luni, 18 aprilie 2011

Lapte vitaminizant demachiant Gerovital-review

Buna!!!
ce faceti voi?
Dupa cum v-am spus aici particip la campania de testare Gerovital si fac parte din echipa Adyna's Team .

Din produsele pe care le-am primit sa le testez, astazi va voi vorbi despre laptele demachiant Gerovital!
Este un produs foarte bun.Ne-am imprietenit foarte repede si cu siguranta aceasta prietenie va dura mult!
Eu il folosesc pentru demachierea fetei,exclusi fiind ochii:)

Pret:in jur de 15 lei
cantitate:150 ml


  • are un miros foarte placut
  • are o consistenta cremoasa
  • nu ai nevoie de o cantitate mare de demachiant pentru a-ti curata fata
  • curata fata in profunzime,lasand tenul hranit si "plin de viata"
  • recipientul imi place foarte mult:X...si cum arata si felul cum se inchide,prin infiletare



Daca l-as mai cumpara?Cu siguranta!!!!
Si il recomand tuturor celor care nu l-au folosit!!!!!















Daca vreti sa ne sustineti o puteti face AICI printr-un like!


Sa aveti o zi superba>:D<!

6 comentarii:

Andreea spunea...

Si mie imi place foarte mult, mi l-am cumparat ieri :)

Irynuk spunea...

@andreea:Ma bucur ca iti place!:*

A.M. spunea...

si mie imi place foarte mult! dar cum ai spus si tu, poate pentru ten. l-am folosit si la ochi, dar ma ustura.

Mika spunea...

Buna!

Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

Apasa aici pentru mai multe detalii!

Julia spunea...

Si eu l-am cumparat si eram atat de nerabdatoare sa il testez si cand am plecat din tara, a doua zi dupa ce l-am cumparat, la aeroport m-au facut sa il arunc spunandu-mi ca e lichid si nu am voie cu lichide. Am crezut ca mooooooorrrr de ciuda... trebe sa mi-l iau din nou! :)

Federova spunea...

Ai un tag de la mine :-*
http://federova.blogspot.com/2011/04/tag-3-chestionarul-lui-proust.html

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...