luni, 18 aprilie 2011

Lapte vitaminizant demachiant Gerovital-review

Buna!!!
ce faceti voi?
Dupa cum v-am spus aici particip la campania de testare Gerovital si fac parte din echipa Adyna's Team .

Din produsele pe care le-am primit sa le testez, astazi va voi vorbi despre laptele demachiant Gerovital!
Este un produs foarte bun.Ne-am imprietenit foarte repede si cu siguranta aceasta prietenie va dura mult!
Eu il folosesc pentru demachierea fetei,exclusi fiind ochii:)

Pret:in jur de 15 lei
cantitate:150 ml


  • are un miros foarte placut
  • are o consistenta cremoasa
  • nu ai nevoie de o cantitate mare de demachiant pentru a-ti curata fata
  • curata fata in profunzime,lasand tenul hranit si "plin de viata"
  • recipientul imi place foarte mult:X...si cum arata si felul cum se inchide,prin infiletare



Daca l-as mai cumpara?Cu siguranta!!!!
Si il recomand tuturor celor care nu l-au folosit!!!!!















Daca vreti sa ne sustineti o puteti face AICI printr-un like!


Sa aveti o zi superba>:D<!

5 comentarii:

Andreea spunea...

Si mie imi place foarte mult, mi l-am cumparat ieri :)

Irynuk spunea...

@andreea:Ma bucur ca iti place!:*

A.M. spunea...

si mie imi place foarte mult! dar cum ai spus si tu, poate pentru ten. l-am folosit si la ochi, dar ma ustura.

Julia spunea...

Si eu l-am cumparat si eram atat de nerabdatoare sa il testez si cand am plecat din tara, a doua zi dupa ce l-am cumparat, la aeroport m-au facut sa il arunc spunandu-mi ca e lichid si nu am voie cu lichide. Am crezut ca mooooooorrrr de ciuda... trebe sa mi-l iau din nou! :)

Federova spunea...

Ai un tag de la mine :-*
http://federova.blogspot.com/2011/04/tag-3-chestionarul-lui-proust.html

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...