joi, 7 aprilie 2011

Campanie Farmec-Gerovital Plant!

Buna dragele mele:*
Ce faceti voi?
Zilele trecuta am fost invitata de Adyna sa fac parte din echipa ei de testare a produsele Gerovital:D
Am fost foarte incantata si am acceptat:D
In plus  sunt foarte fericita pentru ca azi a venit curierul si mi-a adus pachetul cu produsele Gerovital:D
Nici bine nu a plecat curierul si eu am fugit repede sa deschid coletul:d
Coletul continea continea:

  • 100 de mostre cu 5 feluri de crema:D...deci ar veni cate 20 de fiecare fel:)
  • 20 de flyere
  • 4 bucati stickere  de lipit pe geam la masina 
  • 1 pliant
  • o crema hidratanta
  • un ser pentru buze si ochi
  • si un lapte demachiant:D









De azi voi incepe sa le testez si de maine le voi imparti mostre si flyere si prietenelor,vecinilor:D
Nici nu ma asteptam sa primesc atat de multe produse!
Cu siguranta sunt multe persoane care nu au testat aceste produse si abia asteapta:)


Probabil voi atasa de flyere cateva mostre si le voi pune in cutia postala sau le voi imparti pe strada:DSa vad cum va fi vremea maine:D



Deci de cum am deschis coletul mi-am facut o parere foarte buna!Acum abia astept sa vad rezultatele in urma folosirii lor:D




Have a great day!>:D<

3 comentarii:

Amelia T. spunea...

Si eu folosesc produse gerovital.sunt foarte incantata de ele:).te pup

Anda Zelenca spunea...

Sa le folosesti cu drag!:*

Andreea spunea...

Multa bafta fetelor!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...