duminică, 17 aprilie 2011

Random&Review Fond de ten cu efect calmant Avon

Buna seara fetelor!!
Imi cer scuze pentru absenta mea:(....am o problema in familie si prea imi mai sta capul la machiaje:(...
Daca nu va suparati am sa ma axez saptamana asta pe review-uri la produsele pe care le am si care imi plac foarte mult!
Stiu ca am primit si taguri si le multumesc tuturor foarte mult:*
Promit ca ma voi ocupa si de ele:)

La multi ani tututror florilor>:D<:*..sa fiti fericite,iubite si sa aveti parte numai de bucurii!


Si acum sa trecem la un produs pe care eu il ador:X
Fondul de ten cu efect calmant de la Avon!




Eu am un ten sensibil si nu imi prieste orice fond de ten.De la unele fac un fel de alergie si imi apar pete rosii pe fata.Dar acesta este preferatul meu din cele incercate pana acum:)

Pret:Acum in catalog este 24 de lei!
Cantitate:30 ml
Nunata mea:Cream

Pro:
  • Are putere mare de acoperire
  • cantitate/pret e o afacere foarte buna
  • nu produce alergii (in cazul meu)
  • dureaza in jur de 4-5 ore pe fata
  • ma tine destul de mult timp o sticluta:
Contra:
  • Singurul lucru care mie nu prea imi place e ca imi cam  luceste tenul:(..dar dupa ce il aplic eu folosesc si pudra de fata:) si totul se rezolva:)
Daca ar fi sa dau o nota acestui fond de tenaceasta este intr 9-9,5:)

11 comentarii:

Madlen spunea...

eu , desi sunt repr.la Avon nu l-am folosit pana acum.Nu imi place ambalajul.mi se pare ca ramane mult produse pe peretii sticlutei.dar pare bun.

Alice spunea...

eu nu am fost multumita de acest fond de ten, m-am iritat pe toata fata si timp de o luna nu am iesit din casa... il urasc :|

Irynuk spunea...

@madlen:cand e pe terminate eu scot fondul de ten din el cu ajutorul furtunasului acela din inauntru:D;))..si nu se pierde :D

Irynuk spunea...

@Alice:Cred ca depinde de tendul fiecaruia:-s

kory_nails spunea...

si eu am ..si imi place:D

Alice spunea...

Tot ce e posibil... eu am tenul gras, dar nu-mi explic de ce nu mi s-a potrivit. Alte fonduri de ten Avon nu mi-au produs nimic pe fata. Poate am dat peste un expirat :)))

Anda Zelenca spunea...

Mie nu mi-a placut din pacate. Dar ma bucur ca tie ti se potriveste. :*

Irynuk spunea...

@anda:cred ce depinde de tenul fiecaruia:-s...

Andreea spunea...

e unul din preferatele mele :X

Miha spunea...

eu ii sunt fidela :X imi place foarte mult nuanta (in cazul meu ivory). numai de asta il folosesc de cand l-am descoperit :) .

Miha spunea...

ai un tag la mine :">

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...