vineri, 8 aprilie 2011

Premii:d

Buna fetele!
Ce faceti voi!
Sunt foarte fericita pentru ca astazi am fost si am ridicat coletele cu premiile care le-am castigat saptamana trecuta:)
Primul este de la Bondarica:D careia ii multumesc foarte mult:*
Nu mai asteptam sa primesc atat de multe:">
Multumesc inca o data:D








Si al doilea este de la Julia!Multumesc mult:*
Am castigat un giveaway unde am primit un colier superb:X
Puteti intra pe blogul ei sa vedeti ce lucuri minunate face:X



Sa aveti o zi minunata:*

10 comentarii:

Denisa spunea...

cate premii! sa le folosesti sanatoasa:)

anna spunea...

sa le folosesti cu placere.:*

Andreea spunea...

Ce superb e colierul primit de la Julia!!!
Sa le folosesti pe toate cu placere! Eu de dragul vremurilor din facultate mi-am luat ieri BU! (set parfumel si spray )
Pupici!

Irynuk spunea...

Multumesc fetelor!
@andreea:intr-adevar colierul e superb!
Face niste minunatii julia:X

DeliasBeautyBlog spunea...

Sa le folosesti cu placere :)

fashion doctor spunea...

felicitari,bravo!foarte frumoase cadourile!pupicei

Amelia T. spunea...

Sa te bucuri de ele:).pupici

Gya spunea...

Felicitari:*

ladybug spunea...

felicitari!sa le folosesti cu drag:*

Camy spunea...

felicitari! sa le folosesti cu placere!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...