sâmbătă, 9 aprilie 2011

tag:primele mele cosmetice

Buna fetelor!!!
Azi navingand asa printre bloguri am gasit pe blogul Andreei's Land un tag care mi-a placut si am zis sa il preiau si eu:)
Primele mele cosmetice..
Si asa sa incepem:

Emulsia cu laptisor de matca Doina:cred ca toata lumea a folosit'o:))
Crema Nivea.O adoram...acum nu imi mai place:-s 

Spray Obsesie,Impulse:))

Creion negru..cred ca era Ada..nu mai stiu:-??


Farduri Ruby Rose:
                                                            Rimel Ruby Rose


Cam atat cred:-?
Care au fost primele voastre cosmetice?

10 comentarii:

Darkflayer spunea...

trusa Ruby Rose cred ca a avut'o oricare fata.
eu inca nu am renuntat la ea.

Denisa spunea...

eu nu mai tin minte ce produse am folosit prima oara.. :))

Alina Barbu spunea...

mama si acum foloseste crema nivea:)) !Voi lua si eu tagul de la tine si `l voi face maine !:D

Julia spunea...

Imi amintesc si eu ce incantata am fost cand mi-am cumparat primul spay Impulse :)uhh ce repede a mai trecut timpul...

Andreea spunea...

Majoritatea dintre noi au folosit cam aceleasi produse.Pupici!

Bella spunea...

La mine creionul ADA e inca la putere :P

Stefi spunea...

ai un tag la mine :* http://stefiblaga1.blogspot.com/2011/04/tag-chestionarul-lui-proust.html

Unknown spunea...

hey,ai un tag de la mine:*

... spunea...

New post on my blog:)
I like your post::))

http://selenia-levolchanel.blogspot.com

Mazzury Cosmetics spunea...

Laptele demachiant Doina cred ca l-a avut toata lumea

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...