vineri, 1 aprilie 2011

Make up:Glamour

Buna fetele!!!!>:D<

Ce faceti dragele mele?
Pentru azi v-am pregatit o postare care contine un machiaj cu care am particiap la un concurs!
Cu acest look am participat la concursul organizat de Bondarica!Trebuia sa realizez un machiaj care sa se potriveasca cu o rochie de pe site-ul www.robeblanche.ro pe care trebuia sa o alegem tot noi!
Aici am fost una din castigatoare fapt ce ma bucura foarte mult:">:D


 Aceasta este rochia care mi-a placut mie:D


Si acesta este look-ul:










Hope you like it!
Have a nice day>:D<:*

18 comentarii:

A.M. spunea...

felicitari!:*

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

Felicitari :*

Denisa spunea...

felicitari Irina! :)

kory_nails spunea...

felicitari irnuk:D:D:D:D

Irynuk spunea...

multumesc fetelor>:D<:*

Chocolate spunea...

Te pup!

Irynuk spunea...

@choco::*

Andreea Elena spunea...

wow :x felicitariiiii :*:*:* frumos machiaj >:D<

Unknown spunea...

felicitari !!

Chatte's World of Colours spunea...

Felicitaari!
Si adevarul e ca machiajul este Super! ♥

Irynuk spunea...

Multumesc mult fetelor:*:*:*>:D<

Stefi spunea...

felicitari draga :*:* ii superb machiajul :*

Madlen spunea...

felicitari si sa stii ca mi place mult machiajul

Laura spunea...

Felicitari, ti-a iesit super machiajul , chiar se potriveste tinutei alese.Pupici!

Anda Zelenca spunea...

Bravo!:):*

Alice spunea...

Felicitari draga mea. Machiajul e deosebit. :*:*

Mihaela Gurău spunea...

Felicitari!

Bella spunea...

Ti-a iesit foarte frumos :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...