duminică, 14 noiembrie 2010

Un inceput...

Mi se pare foarte important sa  stii sa iti ingrijesti parul,unghiile,tenul etc fara a te duce la un salon.E foarte bine sa stii sa iti faci o masca pentru par acasa,o masca pentru fata,tratamente pentru unghii si multe altele.Nu trebuie sa fim profesioniste pentru asa ceva.
La inceput eu nu imi faceam masti  din ingrediente naturale,ba chiar radeam cand auzeam ca maioneza iti face bine la par.Toate astea pana intr-o zi cand am incercat si eu si credeti-ma ca intr-adevar s-a vazut diferenta.De atunci in viata mea a inceput un nou capitol,un capitol al ingrijirii pe care il continui si acum. Am inceput a ma informa cu privire la anumite ingrediente naturale,am ascultat parerea multor persoane care imi recomandau anumite tratamente.
Asta am sa fac si eu acum.Am sa va informez si am sa va arat multe trucuri si retete care va fac bine si sa va simtiti mult mai frumoase!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...