marți, 30 noiembrie 2010

Acneea....o mare problema!

Buna tuturor!
Eu am o problema cu acneea si astazi am sa va arat cateva retete pentru  a scapa de ea.Unele  din ele le stiu eu si le-am pus in practica...altele le-am auzit de la diferite persoane
Prima metoda ar fi pasta de dinti:)Puneti pasta de dinti pe locul afectat,de preferat inainte de culcare pentru a actiona cat mai mult timp!Pasta de dinti va usca cosul .
Castravetele ne ajuta si el in problema cu acneea.Stoarceti castravetele!Imbibati un demachiant in suc si stergeti fata!
Un alt remediu este coaja de portocala.O amestecati cu apa(putina) si aplicati pe fata!
Si zeama de lamaie ne ajuta!Stergeti fata cu o discheta demachianta imbibata in zeama de lamaie!Lasati sa actioneze pana se usuca!
Pentru a evita aparitia acneei trebuie sa avem o alimentatie bogata in fructe,legume:),sa manancam cat mai sanatos:)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Super aia cu lamaia;D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...