miercuri, 17 noiembrie 2010

Pentru unghii:)

Vreau sa va mai arat un tratament pentru unghii de la farmec cu vitamina B5!Da rezultate uimitoare!Trebuie folosit pe unghia curata!Dupa ce il veti aplica veti observa cum unghiile absorb tot tratamentul!El este bun pentru intarirea unghiilor,le accelereaza un pic cresterea,dar previne si exfolierea atunci cand este folosit cu regularitate!
Folositi-l cu incredere!Eu inainte nu puteam sa imi las unghii mari pentru ca mi se rupeau imediat!dar de cand folosesc acest tratament pot avea si eu unghii mai mari si nu risc sa mi se rupa!

4 comentarii:

Adina spunea...

Si eu folosesc tratamentul asta, e super! Prima oara cand am vazut 5 lei nu am avut incredere dar chiar merita cumparat.

Irynuk spunea...

da e super bun!da intr-adevar rezultate!

kory_nails spunea...

la mine a facut minuni tratamentul..desi e foarte ieftin ..si unele indoieli la inceput..acum pot sa il recomand si eu cu foarte multa caldura!!am inceput sa am incredere in produsele romanesti..farmec chiar e o firma buna

Unknown spunea...

face minuni :X de 3 saptamani il folosesc si eu... :D de 24 de ani nu am avut unghii atat de frumoase si lungi :))

>:D<

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...