luni, 15 noiembrie 2010

Cateva sfaturi

Vreau sa va sfatuiesc in privinta sanatatii parului,unghiilor si a tenului.
In ceea ce priveste parul acesta nu trebuie sa fie spalat decat de 2 ori pe saptamana deoarece daca il veti spala mai des va avea tendinte de ingrasare si sigur nu va doriti acest lucru!Ar fi bine daca ati folosi odata pe saptamana o masca pentru par fie ea facuta de voi din ingrediente naturale,fie cumparata!Aceste masti va pot repara firul de par,ii confera stralucire si va fi mult mai sanatos! 
Unghiile sunt si ele cartea de vizita ale tuturor femeilor!Ar fi bine sa folositi manusi atunci cand umblati cu produse de curatenie sau macar sa le aveti date cu un tratament si cu un lac!Daca nu faceti aceste lucruri riscati sa vi se exfolieze unghiile si sa vi se rupa!
Tenul, stim cu toate ca este de 3 feluri(gras,uscat si mixt) si fiecare are un anumit tratament!Insa eu am sa va spun asa in general ca trebuie sa va demachiati in fiecare seara inainte de culcare si sa folositi masti sau /si creme pentru indepartarea punctelor negre,pentru hranire,pentru a fi cat mai sanatos!
Atunci cand folositi un anumit produs sau o anumita masca nu trebuie sa asteaptam rezultate miraculoase din prima.Sunt rezultate si din prima,dar ca sa facem o treaba buna trebuie sa folosim produsul constant!
Sper sa va fie de folos sfaturile mele!

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu ma spal zilnic de cand sunt mica si nu mi se ingrasa mai repede (mai am zile cand nu-l spal)
maybe it's just me

Irynuk spunea...

da dar nu e asa bine.trebuie sa il speli cam de 2 ori pe saptamana .dar poate asa e organismul tau;)is just you:D

Anonim spunea...

nu e bine din ce punct de vedere?

Irynuk spunea...

nu e bine pentru ca el invatat sa fie spalat de multe ori atunci cand nu il vei spala pentru mai multe zile (2-4) se va ingrasa mult mai repede.si oricum indicat este sa te speli de 2 ori pe saptamana

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...