joi, 18 noiembrie 2010

Albirea naturala a dintilor!

Poate multe dintre noi au probleme cu nuanta galbuie a dintilor si toata lumea doreste dinti albi!Eu acum am sa va prezint cateva metode care va ajuta sa va inalbiti dintii.


 1.Prima ar fi cea cu bicarbonat de sodiu!Seara,dupa ce v-ati spalat pe dinti puneti direct pe periuta bicarbonat de sodiu  si periati aprox 4 min !Acest lucru este bun pentru ca toate pastele de dinti cu efect de albire contin bicarbonat de sodiu! Aceasta metoda este recomandat sa o folositi de 2 ori pe saptamana!



2.A doua ar fi consumul de mere verzi!mancati cateva mere verzi pe zi si dintii vostri vor fi mai curati  si mai albi!







3.O alta metoda este zeama de lamaie!Se stoarce zeama de la o lamaie, peste se adauga cantitate egala de apa  si apoi se clateste gura!
4.Pentru albirea dintilor se mai foloseste si infuzia de menta.Dupa ce va spalati pe dinti va clatiti cu infuzie de menta!
In afara de mere un rol important in sanatatea dintilor il mai au  telina si morcovii!
In schimb sunt si alimente care duc la ingalbenirea dintilor.Acestea sunt:cafeaua,cacao,sucuri,vin,unele fructe(zmeura,mure,fructe de padure,visine),rosiile.
Pentru a avea dinti albi trebuie sa avem grija ce mancam si sa ne spalam pe dinti de 3 ori pe zi dupa fiecare masa principala !

4 comentarii:

Luiza spunea...

Interesant articolul! Nu prea am probleme cu nuanta galbuie a dintilor si asta pentru ca nu beau cafea, nu fumez, sucuri doar ocazional, dar as vrea sa incerc metoda cu bicarbonatul de sodiu.... suna interesant! :*

Irynuk spunea...

imi face placere sa aud ca sunteti interesate de sfaturile mele!:*

Andreea spunea...

Nu am incercat dar sunt curioasa !

DeliasBeautyBlog spunea...

Great tips!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...