sâmbătă, 19 februarie 2011

What is in my bag?!

Am primit un tag de la Andreea's Land caruia ii multumesc mult!!:*

Deci prima data sa va arat my bag:))
Am mai multe,dar aceasta imi place cel mai mult si in plus am primit-o de la iubitul meu:)








Ce port eu de obicei in geanta:

-portofelul cu toate actele si banii
-o crema de maini de la Avon cu glicerina
-o clama de par
-pudra ruby rose
-minaral fundation wet&wild
-rimel Avon Super Full
-lipgloss Mac
-Creion negru no name
-balsam de buze Propoline si Nivea
-oglinda
-parfum Hannah Montana chiar imi place cum miroase:)




-telefonul samsung+husa lui
-castile pentru telefon
-stickul
-cititorul de card
-agenda (una din ele)
-un pix
-cheile
Plus servetele care le-am consumat aseara si azi dimineazta ca sunt racita si trebuie sa imi iau altele,guma,si alte lucrusoare trebuincioase unei femei:">...cam asa e interiorul gentii mele..cam multe:))...





Dau mai departe acest tag tuturor celor care nu l-au facut si vor sa il preia!!!

Sa aveti o zi frumoasa si un sfarsit de saptamana nemaipomenit!! :* >:D<

5 comentarii:

Andreea spunea...

Ma bucur ca ai facut tag-ul! Eu am uitat sa imi strecor oglinda si castile de la telefon in poze :))

Pupici!

Anonim spunea...

my bag sincer prima oara am crezut ca este o gaina cu picioarele in sus:))

Denisa spunea...

si eu am facut tagul asta mai demult:*

Irynuk spunea...

@jigsau:ce imaginatie bogata ai:))

Gya spunea...

Frumoasa gentuta si tot ce ai in ea:*Te pup

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...