marți, 1 februarie 2011

Smokey eyes & Blog Award

 Si acum vreau sa prezint primul meu smoky eyes...
Eu cred ca pe mine nu ma prinde acest tip de machiaj smokey eyes...parca nu-mi sta bine...
Eu am incercat si astept parerile voastre:-s



Voi ce credeti sa ma las de smoky eyes sau sa mai incerc?:-s

 ______________________________________________________
Buna fetelor am primt un blog award de la Honey Bunny,Andreea si Laura!!
Multumesc fetelor ca v-ati gandit la mine!!
Trebuie sa spun 7 lucruri despre mine:
  • Am 20 de ani
  • sunt in zodia balanta
  • sunt copilaroasa
  • imi place tot ceea ce tine de make up
  • am 3 perusi acasa
  • sunt ambitioasa
  • si imi place sa gatesc:D
Dau mai departe acest premiu urmatoarelor:
Make up for Simi
Kory_nails
Lavi (beautybylavi)
colourfull bazar
Iela
iguanitza
Alice
Andreea (beauty letters)
Modniza
Andreea's Land
A.M.
bondarica
  Si tuturor celor care vor sa-l faca!!

20 comentarii:

A.M. spunea...

imi place cum iti sta :)
multumesc pt blog award!

Laura spunea...

mie nu mi se pare ca iti sta rau cu smokey eyes,machiajul a tare dragut, pupici!

Madlen spunea...

eu zic ca ti sta bine

ellen~beauty spunea...

iti sta bine :X

Lavi spunea...

mie mi se pare ca te prinde bine.:) nu ai de ce sa nu mai incerci...

Denisa spunea...

mie imi place machiajul si mi se pare ca te prinde bine:*

Kleo spunea...

eu cred ca te prinde , poate putin mai deschise sprancenele , par prea inchise, in rest e ok, aaaa si inca ceva daca tot nu iti place incearca acelas machiaj dar cu culori diferite,poate asa iti va place mai mult . pwpici dulci :*:*:*

Camy spunea...

arata foarte bine. eu as fi blenduit putin partea de sus a culorii inchise.

Kleo spunea...

Ps te ast aici cu o parere....opinie experietna. ms :*
http://slowmotion4u4ever.blogspot.com/2011/02/comenzi-online.html

Lucia Popa spunea...

Imi place smokey eyes ..iti sta chiar bine ! sa incerci si cu alte culori ... Eu zic ca te-ar prinde mai bine ..un maro sau un verde inchis !

SI in plus ..mersi ca ai facut blog awardul!


(\_ _/) ♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny!

Irynuk spunea...

Multumsc fetelor pentru aprecieri!e primul smokey eyes pe care il fac in viata mea...am sa mai incerc!!!

iguanitza spunea...

pfff mie îmi place și părerea mea e că trebuie să mai încerci ! E chiar fain și-ți șade bine:*

fashion doctor spunea...

mersi pentru award,l-am facut deja.esti o dulcica.iti sta super cu smokey.pupici

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

imi place cum iti sta si multumesc ptr blog award :*

Andreea spunea...

Multumesc pentru blog award. :*:* L-am facut mai demult.

Legat de machiaj, imi place cum iti sta. :*:*

rakhshanda spunea...

Wowww gorgeous honey!!! Simply stunning:)

kory_nails spunea...

ms de premiu irynuk ..pupici..imi place machiaju..vreau si eu..hihi

Irynuk spunea...

multumesc fetelorr!!!:*

Anonim spunea...

mai mergea blenduit un pic dar arata super, oricum. Cred ca pentru ca un smokey sa nu arate asa de dur, ca banuiesc ca asta e problema ta cu el, in loc sa bagi gri mult, baga un pic de maro cu shimmer auriu, si dupa gri mai putintel si abia dupa negru:D

Iulia spunea...

foarte dragut!! :* foarte ok machiajul, doar ca mie personal imi place sa'l intind mai bine [sa blend it in] in partea de sus spre sprancene. ai putea sa incerci :D
pupici:*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...