miercuri, 9 februarie 2011

Thank you&Again purple

 In primul rand vreau sa va multumesc tuturor celor care ma urmariti si indragiti blogul meu:D...Am atins pragul de 90  de followers:D...Multumesc mult ca m-ati ajutat sa ma integrez asa usor in lumea asta a blogaritelor:D
 O seara frumoasa!:*






Poate dupa cum ati observat am o manie cu purple:)) la machiaj.Mie una imi place mult mult de tot cum vine movul la ochi:D
Pentru astazi am pregatit un machiaj cu purple and pink:D

I hope you enjoy:D


10 comentarii:

Denisa spunea...

:x foarte dragut, i love purple&pink:x

Unknown spunea...

nu esti singura care are manie:))
in fiecare zi imi propun sa schimb culorile dar tot la purple ajung:)):*
kiss..i like your make up..e cred, un fel de cut crease cu mov:)..

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

la cati mai multi followers ii meriti!!! :*

Irynuk spunea...

ma faceti sa ma rusinez:">:D
multumesc fetelor:* >:d<

Camy spunea...

e foarte dragut machiajul!
felicitari pt followeri si la cat mai multi!

A.M. spunea...

felicitari pentru followeri! e tare dragut machiajul. ce-mi plac genele tale!

Andreea spunea...

desi toata lumea iti ureaza la cat mai multi followeri,eu iti urez la cat mai multi cititori fideli: persoane care chiar sa intre pe blogul tau zilnic,sa iti lase comentarii.
Pupici si eu am o manie cu purple! Frumos make up!

Cristina C. spunea...

Super dragut :X si mie imi place sa ma machiez cu mov :D

Denisa spunea...

ai un tag la mine pe blog:*

Anonim spunea...

nice blog Buyurgel

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...