duminică, 13 februarie 2011

tag:D

Buna fetelor!!!
Am primit un tag de la Alice si de la Denisa carora le multumesc mult ca s-au gandit la mine:)

Iata in ce consta tagul:)

1. Ce carti ai citit anul trecut?
Pai am citit:Enigma Otiliei
                      Crima si pedeapsa
                       Invitatie la vals
                        Si toate celelalte care au fost pentru bac:))


2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
Deocamdata doar cele pentru scoala...

3. Ce carti vei citi in acest an?
Seria twilight:) in primul rand..dupa voi vedea

4. Care este cartea ta preferata?
nu am una preferata...toate sunt frumoase in felul lor:D

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
pfff...i don't know:)) ...nu stiu sa zic una:D

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
melodiile instrumentale...cele lente desigur:))

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Imi plac cele cu Hidden Objects:>

8. Care este filmul tau preferat?
Twilight:D

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Daca as avea destui bani da:D

Cartile nu sunt punctul meu forte:))...dar atunci cand ma intereseaza ceva citesc.As vrea sa dau acest tag urmatoarelor persoane:

Andreea (beauty letters)

O seara placuta!!!:*



 

6 comentarii:

Denisa spunea...

ce bine ca te apuci de seria Twilight:x!

Andreea spunea...

Multumesc de tag! :* Pupici :*

Andreea Elena spunea...

Multumesc pt tag :x :*

A.M. spunea...

multumesc ! l-am completat :)

Andreea spunea...

Multumesc pentru tag! o sa incerc sa-l fac azi! :*

Ai dat BAC-ul anul asta ? ce frumos! in special perioada de dupa BAC :D :*:*

Irynuk spunea...

l-am dat in 2010 in vara:))...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...