marți, 15 februarie 2011

Review oja Collection 2000& bijuteriile primite de la Adyna:)

Buna fetelor!!
Astazi vreau sa va vorbesc despre o oja Collection 2000.Prima data cand am vazut'o mi-a placut culoarea.e un roz care imi place mie:)
Eu o aplic in doua straturi si se usuca cam in 30 min...cam asa ceva...dar sunt multumita de culoare si de felul cum se aplica:)

Insa spre surprinderea mea cat timp nu o folosesc ea se depigmenteaza...nu stiu daca asta este cuvantul potrivit...dupa cum se vede si in poza,dar cand vreau sa o folosesc o agit de cateva ori si se amesteca.Si dupa se aplica bine.

Oricum mie imi place mult culoarea:D (codul e 232)







Si acum sa va arat bijuteriile de inox primite de la Adyna.Nici eu nici ea nu stim de ce au ajuns asa greu,dar important este ca au ajuns intr-un final:)


Acesta este pandantivul:)
Nu credeam ca e asa de mare:)..Imi place la nebunie:)



Acestia sunt cercelusii :)
Imi plac si ma reprezinta:)

Si bratara de piele.













Multumesc Adyna si site-ului bijuterii-inox.ro



Sa aveti o zi frumoasa!!!:*:*:*

8 comentarii:

Laura spunea...

Bijuteriile sunt tare dragute, sa le porti cu placere.Pupici!

Adina spunea...

Super! Sa le porti cu drag!

Irynuk spunea...

Multumesc!!
pupici:*

A.M. spunea...

sa le porti cu placere! ce finuti si draguti sunt cerceii :)

simi_for spunea...

Bijuteriile de inox sunt superbe, sa le porti cu placere. Pupici

rakhshanda spunea...

Very pretty color!!!

Andreea spunea...

Foarte frumoasa oja, sa o porti cu placere!

Andreea spunea...

Cercelusii sunt superbi! De fapt toate sunt frumoase,sa le folosesti cu placere! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...