marți, 22 februarie 2011

Imi doresc 8->

Desi speram sa vina primavara,afara ninge necontenit de 2 zile,e frig si nu am chef de nimic:-<
Abia astept luna martie,luna care mie imi place foarte mult,luna in care totul pare sa capete culoare!

Deci imi doresc :

  • In primul rand imi doresc sa vina primavara cat mai repede
  • Imi doresc sa evoluez cat mai mult in ceea ce priveste make up-ul, sa fac niste machiaje frumoase,corecte!!
  • Imi doresc sa raman cat mai mult timp in lumea asta, a noastra de unde am invatat multe si inca mai invat si pot la randul meu sa invat pe altcineva!
  • Imi doresc sa nu mai fie atata rautate in lume:-<
  • Imi doresc ca intr-o zi sa ne putem intalni toate blogaritzele:D(sau macar o parte:D)

Acum sa va spun ce imi doresc  sa imi achizitionez:

1.O paleta cu 120 de culori...deci cand o vad mai am un pic si salivez:))..sper ca in curand sa mi-o pot achizitiona:D












2.Un set de pensule pentru make up de buna calitate...













3.Un primer bun!!!


Cam atat imi doresc sa imi achizitionez in momentul de fata!!

Sper ca nu v-am plictisit cu dorintele mele:))....
Voua va doresc o seara placuta!!!
>:D<:*

4 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

Merita toti banii paleta de 120 culori. Poti face orice machiaj vrei cu ea!:X

Andayn spunea...

dap asa e , e ff buna, eu mi-am achizitionat-o si nu regret nici un leu dat pe ea :)) mai am si eu de cumparate celelate 2 produse dorite de tine...dar si de mine :)..apropos..vezi ca e la reducere paleta pe blogu paletutze

Andreea spunea...

Eu imi doresc pensule si desi ma stresez de cel putin 2 luni sa imi comand cateva pensule Sigma,mereu gasesc ceva sa mai cumpar.La salariul urmator chit ca imi permit doar doua pensule si tot dau comanda.Pupici si sper sa reusesti sa ti le achizitionezi cat mai repede!

Denisa spunea...

eu mi'am luat paleta 120 in ianuarie parca, da nu imi prea place :)))
nu stiu..mai bine imi luam una de la urban decay, in asta sunt prea multe culori, dau mai bine o luam pe aia cu 120 de culori warm.
nu stiu, poate o sa imi placa mai incolo:d

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...