vineri, 25 februarie 2011

Tag&ce mi-am achizitionat:)


 Buna seara fetelor!!!!
Am fost taguita:D de Honney Bunny:D caruia ii multumesc mult!!!!
Let's start:d


1.        Are you named after anyone?
No
2.       When was last time you cried?
In december I think:-??
3.       Do you have kids?                 
No but I love them:D
4.       If you were another person, would you be a friend of yourself?
Yess:d
5.       Do you use sarcasm a lot?
No…just sometimes
6.       Will you ever bungee-jump?
No but I want to:D
7.       What's your favorite cereal? 
Are some cereals with candied fruit.I like them:D
8.       Whats the first thing you notice about people?
The eyes
9.       What is your eye color?
Brown
10.   Scary movie or happy endings?
Happy endings
11.   Favorite smells?
Orange, jasmine, imperial lily and I like how smells outside after a rain:D
12.   Summer or winter? 
Summer
13.   Computer or television?
Computer
14.   What's the farthest you've ever been from home?
I don’t know…I wasn’t so far
15.   Do you have special talents?
No..i thinkJ)
16.   Where were you born?
Falticeni,Jud.Suceava-Romania
17.   What are your hobbies?
Make up,movies ans sometimes nail nart:D
18.   Do you have any pets?
Yes I have 3 parakeets
19.   Favorite movie?
Twilight:D and The courios case of Benjamin Button:D
20.   Do you have any siblings?
Yes I have a  sister-Ionela
21.   What do you want to be when you grow up?
A medical nurse.I am studing now..I am in the first year:D
22.   When was your first slow dance and the song?
I think Brian Adams-please forgive me
23.   Movies you dislike
I don’t  have anyone:-??
24.   What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
I want to meet if a can all the girls which are in my blogroll:D
25.    Who do you tag?
I tag:
Adyna
Bondarica
Iguanitza
Camelia
AM
Denisa
Anda Zelenca
Andreea (beauty letters)
Andreea’s Land
Laura
Madlen
YouGorgeous
Colourful Bazaar
Make up for Simi
Fashion Doctor
Sweet crazy lolipop
Kory_nails
Gya
Alice



Si acum sa va arat ce mi-am achizitionat:D 

Zilele trecute mi-am cumparat revista Unica ce avea cadou un unt de corp Fenel:d era disponibil in 7 variante parca:)
Eu mi-am ales cu orhidee salbatica:D
Miroase super:D













Si mi-am mai luat de la Avon Solutions  plus total radiance.Este o crema hidratanta nunatatoare.Am auzit multe lucruri bune despre ea si mi-am luat-o sa vad si eu cum se comporta la mine:)):D
Abia astept sa o folosesc caci nu am apucat pt ca  azi am primit-o:D






Sa aveti o seara frumoasa!!!!
:*>:D<

15 comentarii:

Madlen spunea...

ms pentru tag.eu mi-am luat avantaje cu agenda de la avon:X

Denisa spunea...

mersi de tag, l'am facut azi :*:*

acolo la film ai scris The courios case of Benjamin Franklin, nu e he courios case of Benjamin Button?:-?

Irynuk spunea...

@denisa:ba da:)) nu stiu de ce am scris Franklin:))corectez acuma
:D

Laura spunea...

Mersi pt tag , acum il fac.Maine imi iau si eu revista , ador untul acela de corp cu miros de orhidee, e singurul dintre toate care are mirosul placut, dupa parerea mea.Te pupic!

Alina Barbu spunea...

sa le folosesti cu placere :* !

Gya spunea...

Ms pt tag:*esti o scumpa

Anonim spunea...

Eu mi-am luat untul de corp cu flori de cires. Cum e cel cu orhidee? Miroase frumos?:D

DeliasBeautyBlog spunea...

Hi hi hi...te-ai gandit si la mine :D(Thx a lot)

Se pare ca nu sunt singura care vrea sa faca Bunjee-jumping :))

Lucia Popa spunea...

Ma bucur ca ai facut tagul ! :*
Te pup !

A.M. spunea...

multumesc pentru tag! :*

Andreea spunea...

Sa o folosesti cu placere si multumesc de tag! Pupici :*

Irynuk spunea...

@maddailade:miroase super crema!Mie imi place foarte mult!

Andreea spunea...

Multumesc pentru tag! :*

Unknown spunea...

Mersi pentru tag, sweetie :*:*

Cum e revista Unica? Eu mi-am cumparat-o o singura data si m-a plictisit cu povesti de viata, etc. Dar poate am prins eu un nr. mai slab...

Federova spunea...

Ahhh, vreau si eu untul ala de corp, sper sa mai gasesc revista :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...